اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۱۷۴
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که این تیم شرایط خوبی ندارد و به بن‌بست رسیده است.
۲۱:۴۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| هادی طباطبایی درخصوص شرایط استقلال و حضور این تیم در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه شرایط خوب نیست و هر دفعه اتفاقات جدیدی در این باشگاه رخ می‌دهد که نوید آینده خوبی را نمی‌دهد.

وی درباره شعارهای هواداران در چند بازی اخیر که خواستار رفتن منصوریان از سرمربیگری آبی‌پوشان شده بودند، گفت: معمولاً هر کسی در این شرایط و به جای منصوریان بود، استعفا می‌کرد. باید در این خصوص از خود او بپرسید که چرا تا الان در تیم مانده است. استقلال نیاز به تغییر دارد و با این روند تیم، اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. شرایط تیم نشان می‌دهد که استقلال به بن‌بست خورده و باید تغییراتی در باشگاه رخ دهد.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد،‌ عوامل مختلفی در این روند تأثیرگذار هستند، تصریح کرد: سهم هر عامل در این نتایج متفاوت است، اما در مجموع فضای خوبی بر باشگاه استقلال حاکم نیست. فکر می‌کنم باشگاه مشکل دارد و به نوعی مستأصل عمل می‌کند. باشگاه به کادر فنی استقلال مهلتی دو هفته‌ای داد، اما الان می‌بینیم پس از این شکست، اتفاق خاصی رخ نداد.

طباطبایی در مورد اخراج و بازگشت مهدی رحمتی و مجتبی جباری که با اعلام منصوریان در تمرینات حاضر می‌شوند، به تسنیم گفت: ما هم این اتفاقات را نفهمیدیم و متوجه نشدیم چرا رفتند و چرا برگشتند. بالأخره یک نفر باید مقصر شناخته می‌شد تا ذهن‌ها منحرف شود.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری