اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۱۳۴
سیامک نعمتی به عنوان یکی از بهترین های لیگ برتر به پرسپولیس پیوست، اما در شبی که همه چیز برای سرخ ها بد پیش رفت نعمتی هم نمایش دلچسبی نداشت.
۲۰:۲۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| بازی با پیکان میدان خوبی برای بازیکنانی بود که کمتر شانس حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را پیدا کرده بودند. سیامک نعمتی یکی از این بازیکنان بود که در ابتدای فصل به عنوان اولین صید نقل و انتقالاتی پرسپولیس با نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ جذب شد. نعمتی به عنوان یکی از بهترین هافبک های لیگ شانزدهم به پرسپولیس آمد و انتظار می رفت خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا بیفتد؛ اما تا بازی با پیکان این شانس نصیبش نشده بود که به عنوان بازیکن اصلی بازی را شروع کند.

نعمتی که زمزمه های نارضایتی اش از نیمکت نشینی هم در لابه لای شایعات به گوش می رسید، در بازی برابر تیم سابقش اما مثل دیگر بازیکنان پرسپولیس شب درخشانی نداشت. او حتی یک خطایی را پشت محوطه جریمه انجام داد که منجر به گل پیکان شد. 
 
 

شماره 88 پرسپولیس در دقیقه 58 بازی با چهره ای درهم با وحید امیری تعویض شد؛ آن هم در شبی که انتظارات را برآورده نکرد. سیامک نعمتی البته در یکی دو بازی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود نمایش خوبی داشت؛ اما او هنوز به عنوان یکی از بهترین هافبک های لیگ برتر نتوانسته است در پرسپولیس نمایشی در حد و اندازه های انتظاری که از او وجود دارد، داشته باشد.

این که برانکو نعمتی را با علاقه زیادی جذب کرد و در مصاحبه های گوناگون قبل از فصل او را یکی از بازیکنان مورد نیاز پرسپولیس در آینده معرفی می کرد نیز توقعات را از او بالا برد؛ اما در عمل این هافبک جوان خیلی کم فرصت بازی پیدا کرد. بازی با پیکان فرصت خوبی برای نعمتی بود؛ اما شاید از شانس بد او بود که پرسپولیس یکی از بدترین شب هایش را سپری کرد و البته شماره 88 نیز فروغ چندانی نداشت.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین