اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۰۷۸
نماینده پیشکسوت شمشیربازی کشورمان موفق به کسب عنوان قهرمانی اسلحه اپه آسیا شد.
۱۳:۳۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در ادامه مسابقات پیشکسوتان آسیا رقابت‌های اسلحه اپه رده سنی 40 تا 50 سال با حضور 47 ورزشکار از 13 کشور برگزار شد و فرهاد رضایی نماینده کشورمان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد. رضایی در مرحله مقدماتی با 6 پیروزی مقابل حریفانی از هنگ کنگ، چین تایپه، تایلند، فیلیپین، استرالیا و سنگاپور و یک شکست برابر شمشیرباز چینی رنکینگ 3 را بدست آورد و با یک استراحت به جمع 32 شمشیرباز برتر راه یافت. در گام بعدی رضایی رقیب تایلندی خود را 10 بر 4 شکست داد و به جدول 16 نفره راه پیدا کرد.

در این مرحله فرهاد رضایی و هومن کاظمی به مصاف یکدیگر رفتند و رضایی با نتیجه 10 بر 7 مقابل کاظمی به برتری رسید و در جمع 8 ورزشکار برتر قرار گرفت. در جدول 8 نفره رضایی به مصاف لی هونگ قهرمان سال گذشته از کشور هنگ کنگ رفت واین رقابت را با نتیجه نزدیک 10 بر 6 با پیروزی پشت سرگذاشت و در جدول چهار نفره نیز شمشیرباز دیگری از هنگ کنگ را 10 بر 9 شکست داد و جواز حضور در فینال را به دست آورد.

در دیدار فینال فرهاد رضایی با برتری مقتدرانه 10 بر 3 رقیبی از چین تایپه را شکست داد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کرد. شایان ذکر است رضایی با اسپانسری شرکت سبا آسانبر به این مسابقات اعزام شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری