اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۰۴۴
رئیس انجمن و سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری ایران گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و امیدواریم عنوان قهرمانی جهان که در سال ۲۰۰۶ به دست آوردیم را تکرار کنیم.
۱۲:۰۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک علی اصغر رواسی در ادامه گفت: تیم ملی پارا وزنه برداری در اردوی پایانی خود شرایط خوبی دارد و امیدواریم بتوانیم مدال های خوبی در رقابت های قهرمانی جهان به دست آوریم. اگرچه نمی توان نتایج مسابقات را پیش بینی کرد، اما من امیدوارم بتوانیم عنوان قهرمانی جهان سال ۲۰۰۶ را بار دیگر تکرار کنیم.

وی افزود: 6 نفر در رده سنی جوانان و ۱۴ نفر در رده سنی بزرگسالان به رقابت های قهرمانی جهان اعزام می شوند که شرایط نسبتا خوبی دارند و فکر می کنم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری حضور در رقابت های قهرمانی جهان را شرط ورود در بازی های پارالمپیک توکیو عنوان کرد و اظهار داشت: هر کسی و در هر رده سنی در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کند، می تواند به حضور در بازی های پارالمپیک توکیو امیدوار باشد، چون این مسابقات دروازه ورود به بازی های پارالمپیک است. به عبارت دیگر اگر ورزشکاری در این مسابقات شرکت نکند نمی تواند در بازی های پارالمپیک توکیو حضور داشته باشد.

رواسی با اشاره به حریفان ایران در رقابت های قهرمانی جهان گفت: تیم های قدرتمند حاضر در این مسابقات، ایران، چین و مصر هستند که در بخش تیمی قدرتمندتر هستند، اما برخی کشورها تک ستاره دارند. یعنی اگرچه از لحاظ تیمی قوی نیستند، اما وزنه بردارانی دارند که در یک وزن، شاخص هستند. مثل نیجریه و روسیه که معروفیت تیمی ندارند، اما در دو وزن برای تیم های دیگر خطرناک هستند. حتی استرالیا و عراق هم تیم های خوبی دارند. عراق در رده چهارم قرار دارد که می تواند به رده های بالاتر صعود کند. علاوه بر سه تیم اول، سایر تیم ها مثل لبنان و اردن هم تک ستاره دارند که می توانند برای تیم های بزرگ خطرناک باشند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری