اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۰۱۸
بازی با پیکان و عدم نتیجه گیری پرسپولیس با ترکیب جدید باعث شد تا برانکو باردیگر دست به تعویض بشار رسن و محسن مسلمان بزند با این امید که این بار نیز این تعویضش بتواند نتیجه را به نفع پرسپولیس تغییر دهد اما این بار تعویض برانکو جواب نداد.
۰۵:۱۳ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| برانکو در بازی پیکان بار دیگر و مطابق هفته های اخیر ترکیب متفاوتی را در لیگ برتر به میدان فرستاد. بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس امروز اولین بازی اش را به عنوان بازیکن اصلی برای پرسپولیس انجام داد اما وقتی رسن در ترکیب پرسپولیس نتوانست برای تیمش موقعیت سازی کند برانکو مسلمان را در دقیقه 60 جانشین بشاررسن کرد.


در هفته های اخیر برانکو هروقت تعویض کرد تعویض هایش نتیجه داده بود به خصوص جایگزینی بشار رسن و محسن مسلمان که اولین بار در بازی رفت برابر الاهلی عربستان انجام شد و حاصلش بازگشت پرسپولیس بود.


این بار بشار رسن از ابتدا در ترکیب پرسپولیس بود اما این تیم یک برصفر عقب افتاد و نتوانست عملکرد خوب همیشه اش را داشته باشد. بشار رسن نیز آن بازیکن موثر بازی های قبلی نبود و در نیمه دوم جای خودش را به مسلمان داد اما شماره 77 پرسپولیس نیز نتوانست کمک زیادی به تیمش کرده و در نهایت پرسپولیس برای اولین بار در این فصل باخت تا مشخص شود که تعویض های برانکو جواب نداده است.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین