اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۰۰۰
برانکو ایوانکوویچ بعد از هفته های موفقیت آمیزی که همراه پرسپولیس سپری کرده بود در برابر تفکرات مجید جلالی کاری از پیش نبرد و اولین شکست فصلش را تجربه کرد.
۰۴:۴۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| برانکو با تیپ جدید و متفاوتش امروز به دنبال یک پیروزی شیرین برابر پیکان بود تا همراه هواداران پرسپولیس جشن صدرنشینی و رسیدن به جمع چهارتیم پایانی لیگ قهرمانان در آزادی را برگزار کند.اما رویاهای برانکو و هواداران پرسپولیس با شروع بازی و گل زیبای پیکانی ها از بین رفت وبرانکو هرچه تلاش کرد نتوانست مانع از شکست تیمش شود.


او در این بازی نود دقیقه کنار زمین بود وهرچه از زمان بازی گذشت او با استرس و هیجان بیشتری تیمش را هدایت کرد اما در نهایت پرسپولیس و برانکو کاری از پیش نبردند. برانکو وقتی دید بازیکنانش در دام برنامه های تاکتیکی مجید جلالی افتادند سعی کرد با تغییر روش،تیمش را به بازی برگرداند اما این اتفاق رخ نداد.


سرمربی کروات پرسپولیس که توانسته بود در دو بازی حساس برابر الاهلی با تفکرات تاکتیکی اش سرگئی ربروف را مغلوب کند و بازهم وقتی دید بازیکنانش نمی توانند برنامه هایش را در زمین پیاده کنند دست به سه تعویض پیاپی زد. تعویض هایی که در نهایت نتیجه ندادند.


برانکو نیز در آخر بازی وقتی فهمید بازیکنانش کاری از پیش نمی برند ناامیدانه تسلیم شد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین