اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۹۷۴
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌ها تلاش خودشان را می‌کنند اما فاصله بازی‌ها نزدیک است و ریکاوری سخت می‌شود. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم جبران کنیم.
۲۲:۴۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| سید جلال حسینی در مورد شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان اظهارداشت: حریفان جلوی ما یک گل می‌زنند و بعد از آن دفاع می‌کنند. 

وی در مورد اینکه نخستین شکست پرسپولیس رقم خورد، گفت: بچه‌ها تلاش خودشان را می‌کنند اما فاصله بازی‌ها نزدیک است و ریکاوری سخت می‌شود. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم جبران کنیم. 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در دبی میزبان الهلال شود، گفت: باشگاه در این زمینه تلاشش را می‌کند اما ظاهراً فدراسیون امارات قبول نمی‌کند، مسلماً دوبی برای ما خوب است چون طرفداران زیادی در آنجا داریم.

حسینی در مورد وضعیت خودش و اینکه خبرهایی مبنی بر خداحافظی‌اش وجود داشت، گفت: از این خبرها تعجب می‌کنم، این کارها درست نیست، من روز به روز شرایط بدنی‌ام بهتر می‌شود.

وی در مورد رایگان شدن بازی گفت: بلیت فروشی حق باشگاه پرسپولیس است، بازیکنان در زمین تلاش می‌کنند و هواداران هم پول می‌دهند، متأسفانه یک شرکتی می‌آید و به راحتی بلیت فروشی را بر می‌دارد، این پول باید برای باشگاه باشد، ما شرایط سختی داریم، باشگاه درگیر پرونده مطالبات گذشته مانند ژوزه است و نمی شود که طاهری دست خالی و تنها با مشکلات بجنگد. در حال حاضر باید با الهلالی بازی کنیم که سال به سال قدرتمندتر می‌شود.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری