اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۹۳۶
اعضای هیئت مدیره استقلال امروز در توضیح دلیل ابقای منصوریان دلایل عجیبی را عنوان کردند که مهمترین آن حفظ آرامش تیم است، موضوعی که در روزهای گذشته کاملا در اجرای آن ناموفق بوده اند.
۱۹:۳۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  در بخشی از بیانیه امروز هیئت مدیره استقلال آمده است: اعضای هیات مدیره با مشورت پیشکسوتان باشگاه اعلام داشتند که هرگونه تصمیم عجولانه قبل از مسابقه هفته هفتم به نفع باشگاه استقلال نخواهد بود. در حال حاضر تیم استقلال احتیاج به آرامش داشته و اعضای هیات مدیره با هـمراهـی پیشکسوتان باشگاه از هـیچ گونه کوششی در جهت پیروزی و سربلندی تیم استقلال دریغ نخواهند کرد و از هـواداران عزیز درخواست می نماید به تیم محبوب خود کمک کنند تا از این مرحله سربلند بیرون بیاید.

اما بد نیست به عملکرد افتخاری به عنوان راس هرم مدیران باشگاه بعد از شکست استقلال برابر پارس جم در هفته ششم لیگ برتر نگاهی بیندازیم. افتخاری کمتر از یک ساعت بعد از شکست استقلال به سایت باشگاه گفت: جلسه فوق العاده هیات مدیره باشگاه فردا بعد از ظهر جهت رسیدگی به نتایج اخیر تیم استقلال و اتخاذ تصمیم مناسب، تشکیل و نتایج آن به آگاهی هواداران عزیز خواهد رسید.

دقیقا بعد از این مصاحبه افتخاری بود که صحبت در مورد برکناری منصوریان به اوج خود رسید و خبرهای موثق و غیر موثق در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به راه افتاد.

به جز این سوالی که باید از اعضای هیئت مدیره پرسید این است که آیا با اخراج مهدی رحمتی، مجتبی جباری و حتی علی چینی هم اکنون باشگاه استقلال در آرامش به کارش ادامه می دهد؟ آیا در حال حاضر شرایط برای شکست ذوب آهن و خروج استقلال از بحران فراهم است؟

این ها سوال هایی است که اعضای هیئت مدیره استقلال فعلا در مورد آن سکوت کرده اند و البته بسیار بعید است که آنها جوابی برای این تصمیمات عجیب داشته باشند.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین