اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۹۲۷
گاودین منشا امشب مقابل تیمی سودای گلزنی دارد که در همان تیم در فوتبال ایران چهره شد.
۱۸:۴۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| وقتی گاودین منشاتوسط پیکانی ها در فصل قبل جذب شد، کمتر کسی فکر می کرد این ستاره ی اهل نیجریه روزی به ستاره خط حمله ی پرسپولیسی ها تبدیل شود. منشادر پیکان روزهای خوبی پشت سر گذاشت و وقتی کمتر کسی از خصوصیات فنی او مطلع بود، به راحتی در لیگ شانزدهم جولان می داد و مرد اول خودروسازان در خط حمله بود. جنگندگی، قدرت بدنی بالا و شم گلزنی عجیبش باعث شد تا خیلی زود دام صیادان برای صید این بازیکن پهن شود.


این مهاجم سیاه چرده اما پس از یک فصل موفق در پیکان با 15 گل زده در بین گلزنان برتر ایران قرار گرفت و بعد هم با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست. او که در ابتدای این فصل در نظرسنجی برنامه 90 به عنوان مهم‌ترین انتقال فوتبال ایران انتخاب شد، حالا با مهدی طارمی و علی علیپور رقابت تنگاتنگی برای درخشش در ترکیب سرخپوشان دارد. هرچند منشاء در ابتدای حضورش در پرسپولیسدچار توهم انزوا و پاس ندادن هم تیمی هایش شده بود، اما اکنون شرایط تغییر کرده و این بازیکن با دو گل حساسی که برابر الاهلی در دو بازی رفت و برگشت به ثمر رساند، حالا شاه مهره ی برانکو در خط حمله ی پرسپولیس محسوب می شود.


قطعا در بازی امشب پرسپولیس و پیکان، تقابل منشاء و تیم سابقش از جذابیت هایی ویژه ای برخوردار خواهد بود. مجید جلالی که همیشه از صید بازیکنانش توسط تیم های بزرگ شاکی است، باید به فکر مهار منشای برانکویی باشد که حالا در آسیا حریف می طلبد. تقابل منشاء و امیرحسین صادقی هم می توانست یکی از دوئل های جذاب این دیدار باشد. دو بازیکنی که در زمان همبازی بودن نیز روابط حسنه ای نداشتند اما جلالی با کشیدن قلم قرمز بر روی نام مدافع تیمش، این رویارویی را لغو کرد.


منشاکه در لیگ هفدهم تنها یک بار آن هم مقابل تراکتورسازی در تبریز موفق به گلزنی شده، در بازی امشب به دنبال صعود در جدول گلزنان لیگ است.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین