اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۹۰۵
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: تصمیم تاریخی مالک باشگاه، پرونده حواشی سالهای اخیر ماشین سازی را بست.
۱۸:۳۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  به نقل از سایت رسمی ماشین سازی، سعید حاجی زاده امروز اظهار کرد: ان شاالله آینده خوبی در انتظار باشگاه ماشین سازی است. تصمیمی که آقای مهندس زنوزی مالک محترم باشگاه در خصوص مالکیت ماشین سازی اتخاذ کرده اند، یک تصمیم تاریخی است. فکر می کنم حواشی که بیش از یک دهه اخیر پیرامون ماشین سازی وجود داشت، پرونده اش بسته خواهد شد و ان شاءالله این باشگاه به جایگاهی خواهد رسید که در شان کادرفنی، بازیکنان و هواداران پرشور و بیشمار این تیم است.
وی ادامه داد: از تلاش کادرفنی و بازیکنان تشکر می کنم که بدون تاثیرپذیری از مشکلات اخیر بوجود آمده، با جدیت به کارشان ادامه داد. مسئولیتی که سه هفته است در اختیار دارم، این است که مشکلات تیم را به حداقل برسانم.
حاجی زاده با اشاره به بازی فردای ماشین سازی در خانه راه آهن عنوان کرد: از بازی با راه آهن، آقای اسد گلزار به عنوان سرپرست جدید روی نیمکت تیم خواهد نشست. امیدوارم در بازی فردا سه امتیاز را کسب کنیم.
وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به تیم های پایه باشگاه ماشین سازی، گفت: تیم های پایه باشگاه ماشین سازی در آینده ای نزدیک با یک ساختار مناسب و بهتر بصورت منظم تشکیل خواهند یافت. ما برای داشتن یک تیم بزرگسالان قدرتمند باید به تیمهای پایه بیشتر اهمیت بدهیم و در این ارتباط در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات خوب خواهیم بود.
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی یادآور شد: از پیشکسوتان عزیز ماشین سازی می خواهم که در این راه به ما کمک کنند تا از تجارب آنها استفاده کنیم.
وی در خاتمه گفت: ما همه دست به دست هم داده ایم تا ماشین سازی از وضعیت بحرانی و بلاتکلیفی خارج شود و ان شاءالله در آینده خبرهای خوبی در ارتباط با باشگاه ماشین سازی خواهیم شنید.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری