اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۸۷۳
برانکو ایوانکوویچ پرسپولیسی ها را با ترکیبی متفاوت با گذشته به میدان خواهد فرستاد. ترکیبی که طارمی و منشا، خط آتش آن را تشکیل می دهند.
۱۵:۱۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| پرسپولیسی ها در دیدار ششم خود عصر امروز به مصاف پیکان خواهند رفت، دیداری که سه امتیاز آن برای صدرنشینی دوباره سرخ پوشان کاملا نیاز است و با توجه به بازی هایی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا داشته، برانکو تصمیم گرفته با ترکیب کمی متفاوت با آنچه در بازی های اخیر دیده ایم به میدان بفرستد.
 
سرمربی پرسپولیسی ها با توجه به اینکه در دیدارهای اخیر علی علیپور را در پیکان خط حمله به طور ثابت در ترکیب داشت به احتمال فراوان در بازی امروز او را در میدان نخواهد داشت تا از دو مهاجم گلزن دیگر خود سود بجوید.
 
گادوین منشا و مهدی طارمی دو مهاجمی هستند که در دیدار امروز برابر پیکان از ابتدا در میدان حضور خواهند داشت و خط آتش پرسپولیسی ها را تشکیل خواهند داد. منشا که از همین تیم پیکان به فوتبال ایران معرفی شد و توانست خود را به عنوان یک مهاجم کاربلد معرفی کند در بازی امروز با اعتماد برانکو در برابر تیم سابق خود قرار خواهد گرفت. منشا در بازی های آسیایی پرسپولیس نیز هر چند به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد اما در هر دو دیدار برابر الاهلی توانست دروازه این تیم را باز کند.
 
مهدی طارمی نیز در ادامه بازی های فراوانی که در ماه های اخیر برای پرسپولیس و تیم ملی به انجام رساند در بازی امروز نیز احتمالا از ابتدا به میدان خواهد رفت تا احتمالا با باز کردن دروازه حریف بازهم خود را به صدر جدول گلزنان برساند. البته با توجه به بازی های فراوانی که طارمی در ماه های اخیر به انجام رساند احتمال نیمکت نشینی و به قولی استراحت وی زیاد بود اما گویا برانکو کماکان تمایل دارد تا از وی در خط حمله پرسپولیس استفاده کند.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین