اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۸۵۹
هافبک عراقی پرسپولیس این روزها از محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم برخوردار شده و با عملکرد فوق العاده‌اش در ترکیب این تیم دلبری می‌کند.
۱۵:۴۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  بشار رسن با پیراهن شماره 55 سرخپوشان توانسته نقش پررنگی در ترکیب این تیم ایفا کند. او در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الاهلی عربستان با یک پاس گل و یک پنالتی و عملکرد تاکتیکی و تکنیکی مناسب، یکی از مهره‌های تاثیرگزار لقب گرفت تا اکنون از محبوبیت بالایی بین هواداران برخوردار شود. رسن در گفتگویی در خصوص شرایطش در این تیم و رویاهایش صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.

وی در خصوص آمادگی‌اش در ترکیب این تیم در حالی که در ابتدای فصل در جمع سرخپوشان حاضر نبوده گفت: شرایطی خوبی را دنبال می‌کنم و از نظر بدنی کاملا آماده هستم و امیدوارم بتوانم در آینده بهتر از این در خدمت تیم باشم. رضایت من موفقیت تیم است و امیدوارم بتوانم نقشی در آن داشته باشم.

بشار که اکنون از محبوبیت بالایی بین هواداران برخوردار است در خصوص واکنش آنها گفت: لطف هواداران فوق العاده بوده و لحظات جالب توجهی را در کنار آنها و تیم پشت سر می‌گذارم که این مساله انرژی مرا برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگتر افزایش داده است. آنها با حضور در صفحه اینستاگرام در تمرینات بزرگترین لطف خود را به من دارند و با زبان مختلف از فارسی و عربی و انگلیسی به من انرژی می‌دهند تا روحیه‌ام برای رضایت بیشتر آنها افزایش یابد.
 


هافبک تکنیکی سرخپوشان درباره عملکرد موفقیت آمیز خود در حضور در ترکیب این تیم نیز گفت: من دستورات کادرفنی و آقای برانکو را در زمین اجرا می‌کنم. وقتی از من وظایف دفاعی بخواهد انجام می‌دهم و جایی هم برای حمله و هجوم به دروازه نیاز باشد را انجام می‌دهم. بیش از 90 درصد از خواسته‌های ایشان را در زمین اجرا می‌کنم و برای جلب رضایت تیم تمام تلاشم را به کار می‌گیرم.

بشار که توانست مهره تاثیرگزار این تیم برابر الاهلی عربستان لقب گیرد، درباره شرایط بازی مقابل این تیم پیش از حضورش در ترکیب گفت: از روز اول حضورم در پرسپولیس هدف بزرگی ذهنم را درگیر کرده بود و آن قهرمانی در آسیا بود. وقتی به زمین آمدم دوست نداشتم این رویا که خودم در آن می‌توانم سهیم باشم نابود شود و این مساله انگیزه‌ام را برای نتیجه گرفتن در آن لحظات افزایش داد و خدا کمک کرد تا بتوانیم نتیجه را برگردانیم. عدم باور شکست و ناکامی باعث می‌شود انگیزه پیروزی و موفقیت افزایش یابد و ما با این انرژی بزرگ به دنبال اهداف بزرگ هستیم.

وی ادامه داد: بازیکنان الاهلی را می‌شناختم و می‌دانستم نتیجه خواهیم گرفت. خودم شرایط خوبی داشتم چون از مسابقات لیگ عراق مستقیم به تهران آمدم و از نظر بدنی شرایط خوبی را دنبال می‌کنم. با اینکه چند روز قبل از این مسابقه در تیم ملی حضور داشتم اما از نظر بدنی و ذهنی خودم را برای این مسابقه آماده کرده بودم.

هافبک شماره 55 سرخپوشان در خصوص پیش‌بینی‌اش از آینده پرسپولیس گفت: مطمئن هستم قهرمان آسیا خواهیم شد. یک بازی سخت دیگر پیش رو داریم و آن هم بازی الهلال است. چرا که مطمئن هستم در صورت راهیابی به فینال قهرمانی از آن ما خواهد بود و باید تمام توان‌مان را در دیدار برابر الهلال به کار گیریم.
 


بشار رسن درباره رقابت شدید در خط هافبک گفت: این رقابت در تمام پست‌ها وجود دارد. پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد و تمام بازیکنانی که اکنون در لیست حضور دارند از کیفیت بالایی برخوردار هستند که این مهمترین مساله برای تیمی است که اهداف بزرگی در ذهن دارد. بازیکنانی که در ذهن فقط قهرمانی و برد و موفقیت را مرور می‌کنند و هدف اصلی آنهاست که این کار را آسان می‌کند. تمام بازیکنان تلاش می‌کنند تا جایی در ترکیب ثابت داشته باشد و نقش بیشتری در موفقیت ایفا کند و من نیز از این قاعده جدا نیستم.

وی در واکنش به این سوال که با حضور در اردوی تیم ملی عراق، بازیکنان این تیم چه واکنشی به حضورش در پرسپولیس داشتند گفت: وقتی وارد اردوی تیم ملی عراق شدم خیلی از بازیکنان در خصوص پرسپولیس و جو فوتبال ایران از من پرسیدند و با روحیه بالا برای آنها شرایط را توضیح دادم. شرایط ذهنی که قبلا از حضور در فوتبال ایران داشتند و داشتیم مربوط به داستان‌های جاسم کرار در فوتبال ایران بود. جاسم همیشه می‌گفت اینجا پول نیست و شرایط سخت است اما جالب اینکه او همیشه در ایران حضور داشت (خنده). برای آنها از فوتبال ایران و شرایط خوب آن توضیح دادم.
 
نظر بشار رسن در خصوص برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت این تیم: برانکو فوق العاده است و ماشاالله ماشاالله! درباره او فقط این را می‌توانم بگویم که از دانش بالایی برخوردار است و این را می‌توانید در ثانیه به ثانیه بازی ما و نقش تکنیکی و تاکتیکی او در تیم ببینید. با او اهداف بزرگی را دنبال می‌کنیم و باید این را در نظر بگیریم که کار سختی در پیش داریم و باید اتفاق بزرگی را رقم بزنیم.

هافبک عراقی پرسپولیس در پایان گفت: در پرسپولیس و در این فصل اهداف اصلی ما قهرمانی است. در همه چیز به دنبال بهترین هستیم و این بهترین‌ها اکنون برای ما قهرمانی در آسیا، قهرمانی در لیگ و جام حذفی است و پیش‌بینی خودم و بازیکنان روی قهرمانی‌هاست و برای دستیابی به آن تلاش می‌کنیم و به امید خدا با تلاش آن را به دست خواهیم آورد. من دنبال این هستم تا با عملکردی فوق العاده از پرسپولیس به موفقیت بزرگی تیمی و شخصی دست پیدا کنیم و به دنبال ترانسفر به تیم‌های خوب اروپایی هستم.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری