اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۸۵۶
مربی تیم تاسیسات دریایی گفت: من همیشه به مقام سومی فوتسال در دنیا افتخار می‌‌کنم و دوست ندارم عنوان آقای گلی جهان از ایران جدا شود و امیدوارم همگی ما دست به دست هم دهیم تا نام ایران همیشه جاودانه باقی بماند.
۱۵:۰۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا ناصری در گفت‌وگویی، در مورد آخرین وضعیت تیم تاسیسات دریایی گفت: ما در حال برگزاری تمرینات خود هستیم و خدا را شکر همه چیز خوب است و فقط 4 تا از بازیکنان خود را که در تیم ملی بزرگسالان و دانشجویان هستند را به همراه نداریم.

وی در ادامه باره شرایط تیم ملی اظهار داشت: من در اینجا باز هم تکرار می‌کنم ای کاش جوان‌ها را برای مسابقات داخل سالن ترکمنستان به همراه برده بودند چراکه باید به جوانان هم فرصت بازی کردن را در اینگونه مسابقات بدهیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی که چرا فالکائو بازیکن برزیلی بعد از سه بار خداحافظی مجددا به تیم ملی برزیل دعوت شده است، گفت: همانطور که اطلاع دارید آقای گلی جهان به نام وحید شمسایی از ایران است و برزیلی‌ها همیشه به دنبال این عنوان برتری دنیا در فوتسال بوده‌اند. هدف آنها کاملا مشخص است که برای چی بعد از سه بار خداحافظی مجددا فالکاهو را به تیم ملی دعوت کردند. آنها می خواهند این  عنوان را تحت هر شرایطی از ایران بگیرند و به نام خود ثبت کنند و در اینجا وظیفه همه ما  است که دست به دست هم دهیم و از این عنوان دفاع کنیم.

وی افزود: همانطور که همه می‌دانند آمار آقای گلی جهان در فوتسال در بازی‌های دوستانه هم می‌تواند ثبت شود و مطمئنم برزیل در بازیهای دوستانه خود می خواهند از فالکائو استفاده کنند و من پیشنهاد می‌کنم که در صورت موافقت وحید شمسایی، ما هم مجددا وی را به تیم ملی دعوت نماییم. به این دلیل که در اینجا نام شخص یا هر کس دیگر مهم نیست. مهم نام ایران است  که ما این عنوان را از دست ندهیم.

مربی تیم تاسیسات دریایی گفت: البته در اینجا موافقت سرمربی تیم ملی هم نیاز است و از شناختی که من از ناظم الشریعه  سر مربی تیم ملی دارم، مطمئنم وی هم به دنبال نام ایران است و موافقت می‌کند که چند بازی شمسایی به تیم ملی حضور پیدا کند. البته من می‌دانم که خود شمسایی حاضر نیست که دوباره به تیم ملی دعوت شود اما ما باید به خاطر نام ایران و این عنوان آقای گلی جهان در فوتسال شرایط را طوری مهیا نماییم که وی مجددا به تیم ملی برگردد.

وی در پایان گفت: همانطور که من همیشه به مقام سومی فوتسال در دنیا افتخار می‌‌کنم و دوست ندارم این عنوان را از دست بدهیم، به عنوان آقای گلی جهان  هم همیشه افتخار می‌کنم و دوست ندارم این آقای گلی از ایران جدا شود. امیدوارم همگی ما دست به دست هم دهیم تا این کار انجام شود و نام ایران همیشه جاودانه باقی بماند.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین