اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۸۰۵
تالوکاران جوانان ايرانی در آغاز مسابقات قهرماني جوانان آسيا موفق به کسب سه مدال نقره و برنز شدند.
۱۱:۳۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، نهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از صبح امروز (یکشنبه) با حضور 433 ووشوکار از 19 کشور به میزبانی شهر «گومی» کره جنوبی آغاز شد و تیم ایران در دو بخش  ساندا و تالوی دختران و پسران حریفان قاره کهن رفته است.
در رقابت‌های نوبت صبح امروز، در فرم «دائوشو» رده سنی 9 تا 12 سال پسران، «محمدرضا جعفری» تالوکار کشورمان با امتیاز 9،18 در سکوی دوم ایستاد و مدال نقره را از آن خود کرد.
در این فرم «یگان له چن» از جین با امتیاز 9،22 طلا گرفت و «مارک لستر» از فیلیپین با امتیاز 9،17 سوم شد.
سپس در فرم «دائو شو» رده سنی 9 تا 12 سال دختران «زهرا بت شکن» با امتیاز 9،10 به مدال برنز رسید و دومین مدالیست ایران شد.
در این فرم «یو یانگ» از چین با امتیاز 9.22 و «وونگ» از مالزی با امتیاز 9.14 مدال های طلا و نقره را از آن خود کردند.
در نهایت  و در فرم «چیانگ شو» رده سنی 9 تا 12 سال «نیلوفر مختارپور» با در رقابتی شانه به شانه با نماینده سنگاپور با امتیاز 9،19 به مدال نقره رسید و تالوکار سنگاپوری با امتیاز 9،20 طلا گرفت.همچنین، نماینده کره جنوبی با امتیاز 9،19 مدال برنز را به نام خود ثبت کرد.

زهرا کیانی در فرم چیانگ شو رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال با امتیاز ۹،۱۹ به کار خود پایان داد. در فرم چانگ چوان رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال، «امیرحسین سلطانی» و «سیدمحمد حسینی» به ترتیب با امتیاز ۸،۹۵ و ۸،۸۳ به کار خود پایان دادند. در فرم چیانگ شو رده سنی ۹ تا ۱۲سال نیز «امیرمهدی پرنده» با امتیاز ۸.۹۸ به کار خود پایان داد.

از ساعاتی دیگر و در پیکارهای نوبت عصر، «کیمیا شوشتری» و «علیرضا ریگی» در ساندا به مصاف حریفانی از چین و نپال می روند و همچنین چهار تالوکار دیگر کشورمان نیز به اجرای فرم می پردازند.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری