اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۷۵۱
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون در مورد این ورزشگاه و ورود بانوان هیچ اظهارنظری نکرده است. از برادران هم سوال کردم و او هم گفت چنین اظهارنظری نداشته است. در مورد بحث وجود بانوان سیاست اداره ورزش جوانان است.
۰۲:۵۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی تاج در حاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران گفت: این بازی برای افتتاحیه ورزشگاه است و یک بازی هم بر اساس تفاهمنامه در عراق برای افتتاح ورزشگاه کربلا برگزار می‌شود.

وی افزود: باید از آقای قره و جواهری برای ساخت این ورزشگاه تشکر کنم آنها زحمت زیادی کشیدند. از آستان قدس هم تشکر می‌کنیم یک ورزشگاه وارد فضای کشور شده است این ورزشگاه بسیار خوب و در وسط شهر است که مردم می‌توانند با هزینه کم خود را به استادیوم برسانند. ورزشگاه‌ها معمولاً در بیرون شهر ساخته می‌شوند و حمل‌ونقل در آنجا سخت است مثلاً ورزشگاه ثامن فاصله زیادی با شهر دارد. مشتری‌های فوتبال معمولاً جوان‌ها و افراد کم‌بضاعت هستند به همین دلیل مکان این ورزشگاه می‌تواند به هواداران کمک کند. همه نشاط فوتبال به هواداران است و داشتن چنین ورزشگاه‌هایی که از زیباترین مجموعه‌های موجود در آسیا است می‌توانیم استفاده‌های زیادی کنیم شاید این ورزشگاه‌ از کامل‌ترین و زیباترین ورزشگاه‌های فعلی آسیا باشد. جا دارد به مردم و خبرنگاران مشهدی که در راستای ساخت این ورزشگاه با انتقادات خود کمک کرده‌اند تبریک بگویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه آیا فوتبال ایران پتانسیل داشتن چند نمونه دیگر از این ورزشگاه‌ها را دارد و در دیدارهای ملی از آن استفاده کرد، خاطرنشان کرد: چرا باید بگویم نه، ما کشور اول آسیا هستیم و این ظرفیت را داریم. بحث حضور ما به عنوان تیم اول آسیا لابی نبوده بلکه الان در همه زمینه‌ها بهتر هستیم. روز گذشته در کمیته مسابقات فیفا بودم و در حدود 15، 16 دستور جلسه مهم داشتیم. ما جزو کشورهایی هستیم و تمامی تیم‌های ما راهی جام جهانی شده است در مورد تیم ملی نوجوانان بحث شد که در آن در مورد مسابقات بحرین بحث شد که ما در جوانان حضور داشتیم. در رابطه با فوتبال بزرگان و ... هم این شرایط وجود داشت همه آنها یک امتیاز است چرا ما نباید ورزشگاه‌های مجهز بیشتری نداشته باشیم. ما قابلیت بهترین‌ها را در جهان داریم، کشور ما در امور ایثارگری‌ها جزو پرافتخارترین‌ها است و هر جنگی در چندین سال اخیر انجام شده یک تکه از کشور جدا شده است اما در این هشت سال اجازه جدایی یک وجب از خاک ایران را نداده‌ایم. همه مردم دنیا خیانت‌ و خباثت صدام را شناختند و فهمیدند او جنگ را شروع کرده است، از هر لحاظ قابلیت بهترین‌ها را داریم. ورزشگاه فولاد در اهواز هم کیفیت بسیار خوبی دارد که به این مجموعه اضافه خواهد شد. ورزشگاه امام رضا (ع) یک خصوصیت منحصر به فرد دارد. 

تاج در رابطه با اینکه آیا احتمال دارد تیم ملی در این مکان به میدان برود تصریح کرد: تیم ملی 7، 8 بازی دوستانه در پیش دارد که ما برنامه‌مان را با کارلوس کی‌روش مشخص کردیم، موضوع ما دیگر بحث اثربخشی نیست بلکه برای جام جهانی آماده می‌شویم. همه نیت و هدف ما روسیه است، دو بازی دوستانه در روسیه داریم و به مصاف توگو و روسیه می‌رویم. 

وی گفت: مدیرعامل آستان قدس طی صحبتی که انجام داده اعلام کرد که قابلیت در اختیار گذاشتن این مجموعه برای بازی‌های تیم ملی را دارند. باید با کارلوس کی‌روش هم صحبت کنیم شاید بازی‌های دوستانه‌ای که پیش‌بینی کرده‌ایم را بتوانیم اینجا برگزار کنیم اما می‌خواهم اینکه بخواهم قطعی بگویم تیمی را برای حضور در ورزشگاه امام رضا دعوت کرده‌ایم پاسخ منفی است ما فعلاً دو بازی دوستانه را قبول کردیم که در نوع خود بسیار خوب است. مابقی کشورها از ما جلوتر نیستند.

تاج در رابطه با بحث ورود بانوان به ورزشگاه عنوان کرد: فدراسیون در مورد این ورزشگاه و ورود بانوان هیچ اظهارنظری نکرده است. از برادران هم سوال کردم و او هم گفت چنین اظهارنظری نداشته است. در مورد بحث وجود بانوان سیاست اداره ورزش جوانان است. 

تاج در ادامه تأکید کرد: ما چنین سیاستی نداریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با اخذ حضورش در فیفا عنوان کرد: مهمترین کمیته فیفا کمیته مسابقات است اعضای این کمیته متفاوت هستند در آنجا در مورد همه چیز جایزه، جام جهانی و ... صحبت کردیم. من عضو فیفا هستم و در این جلسه فقط صحبت ایران نیست. من یکی از 12 عضو هستم، من آنجا پیشنهادی در رابطه با بحث بین‌قاره‌ای فوتسال مطرح کردم، آنجا وضعیت به این شکل نیست، مثل جلسات ما هر کسی چیزی به ذهنش رسید مطرح کند. صورتجلسات از قبل مشخص شده است وقتی مسائل به رأی گذاشته می‌شود 30 ثانیه فرصت بله یا خیر گفتن داریم. معمولاً همه چیز هم به تجهیز می‌رسد و در بحث پیشنهادات موضوع بین قاره‌ای را مطرح کردند که رئیس جلسه که رئیس یوفا است این مسأله را پذیرفت و اعلام کرد این موضوع را در جلسه آتی مطرح می‌کند و مسأله را به رأی می‌گذارند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری