اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۷۳۷
مراسم قرعه‌كشي مبارزات تكواندو در پنجمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 امروز (شنبه) برگزار و نمايندگان كشورمان رقبای خود را در این دوره از رقابت ها خود را شناختند.
۰۱:۲۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از فردا (یکشنبه - 26 شهریورماه) با حضور 6 هزار ورزشکار در "عشق آباد" ترکمنستان آغاز و به مدت 11 روز پیگیری می‌شود.

رقابت‎های تکواندو در بخش کیوروگی با حضور 258 هوگوپوش از ساعت 8:30 روز دوشنبه (27 شهریورماه) به وقت تهران آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت. مراسم قرعه کشی این دوره از رقابت‌ها برگزار و 7 نماینده کشورمان در گروه مردان و 4 ملی‌پوش در بخش زنان رقبای خود را شناختند.

روز اول///

در روز نخست این دوره از مسابقات دوشنبه – 27 شهریورماه هوگوپوشان اوزان 54- و 74- کیلوگرم مردان و 46- کیلوگرم زنان به مصاف رقبایشان می‌روند که مهدی اسحاقی، مهدی جلالی و فاطمه مداحی به عنوان نمایندگان ایران بر روی شیا‌پ‌چانگ می‌روند.

مهدی اسحاقی نماینده وزن 54- کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت در مبارزه نخست به مصاف برنده دیدار سریلانکا و ترکمنستان می‌رود. 

مهدی جلالی هوگوپوش وزن 74- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه باید برنده دیدار افغانستان و لائوس را از پیش رو بردارد. 

فاطمه مداحی نماینده وزن اول زنان کشورمان در گام نخست باید نماینده فیلیپین را شکست دهد. او در ادامه برنده پیکار ویتنام و تایلند را پیش رو دارد.


روز دوم///

روز سه شنبه – 28 شهریورماه، مبارزات اوزان 63- و 87- کیلوگرم مردان و پیکارهای اوزان 53- و 73- کیلوگرم زنان پیگیری خواهد شد که سروش احمدی، سعید رجبی و ناهید کیانی از ایران به مصاف رقبایشان می روند.

سروش احمدی نماینده وزن سومی کشورمان پس از یک دور استراحت باید به مصاف برنده دیدار هند و عراق برود.

سعید رجبی در وزن 87- کیلوگرم در نخستین گام و پس از یک دور استراحت باید با برنده مبارزه استرالیا و هند مبارزه کند.

ناهید کیانی تکواندوکار وزن 53- کیلوگرم ابتدا باید با هوگوپوش نپال مبارزه کرده و در صورت پیروزی برنده پیکار ویتنام و ازبکستان را پیش رو دارد.


روز سوم///

چهارشنبه – 29 شهریورماه تکواندوکاران اوزان 58- و 80- کیلوگرم مردان و 49- و 62- کیلوگرم زنان به مبارزه می‌پردازند. هادی تیران ولی‌پور، عرفان ناظمی و پریسا جوادی نمایندگان کشورمان هستند.

هادی تیران ولی‌پور تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن برنده دیدار اردن و تونگا را پیش رو دارد.

عرفان ناظمی نماینده وزن ششم کشورمان در اولین مبارزه به مصاف نماینده افغانستان می رود و در صورت پیروزی باید هوگوپوش قزاق را شکست دهد.

پریسا جوادی نماینده وزن 62- کیلوگرم کشورمان در مبارزه نخست باید با هوگوپوش تونگا مبارزه کند و در صورت پیروزی رو در روی برنده پیکار ازبکستان و بوتان قرار می‌گیرد.


روز چهارم///

پنجشنبه – 30 شهریورماه با پیکارهای اوزان 68- کیلوگرم مردان و 57- و 67- کیلوگرم گروه زنان همراه خواهد بود که ایران در این روز با سالار وحیدی و طیبه پارسا رو در روی حریفانش قرار می‌گیرد.

سالار وحیدی نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن برنده پیکار ازبکستان و وانواتو را باید شکست دهد.

طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم نیز ابتدا نماینده افغانستان را پیش رو دارد و در صورت برتری باید برنده پیکار کره‌جنوبی و ویتنام را شکست دهد.

هدایت تیم مردان برعهده «فریبرزعسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است. همچنین در بخش زنان نمایندگان کشورمان با هدایت «مهرو کمرانی» به مصاف رقبایشان می‌روند.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G1 بود و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری