اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۶۹۶
مسئولان تیم الاهلی عربستان پس از شکست مقابل پرسپولیس و حذف از رقابت های آسیایی به فکر تغییر کادر فنی این تیم افتادند و از همین رو سرمربی سابق تیم العین را مورد توجه قرار داده اند.
۱۹:۳۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| پس از شکست تیم الاهلی عربستان مقابل پرسپولیس و حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مسئولان این تیم به احتمال فراوان در کادر فنی خانه تکانی به وجود خواهند آورد و به همین دلیل به سراغ یک مربی موفق در تیم های آسیایی می روند. مسئولان تیم الاهلی عربستان برای این اتفاق سرمربی سابق تیم العین امارات را در نظر دارند و در حال حاضر این مربی جدی ترین گزینه آنها محسوب می شود، گزینه ای احتمالا به جای ربروف روی نیمکت این تیم عربستانی خواهد نشست.  
 
این مربی کروات که از سال 2014 روی نیمکت العینی ها نشست پس از حضور موفق با این تیم اماراتی در لیگ این کشور و همینطور لیگ قهرمانان آسیا در آخرین اظهارنظر خود عنوان کرده است علاقه مند است تا با نشستن روی نیمکت الاهلی تجربه ای جدید را به کارنامه خود بیفزاید.
او در مصاحبه ای کوتاه گفته است: بسیار علاقه مندم تا پس از سه فصل حضور در تیم العین، به تیم دیگری بپیوندم و چالش جدیدی برای خود ایجاد کنم.
 
زلاتکو دالیچ پیش از حضور در این العین امارات، سرمربیگری الهلالی ها را به عهده داشت و به همراه این تیم موفق شد به عنوان نایب قهرمانی لیگ عربستان برسد. او در این کشور، در دوره ای هدایت تیم الفیصلی را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
 
دالیچ پس از پیوستن به العین، توانست به همراه این تیم به عنوان قهرمانی لیگ امارات برسد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز تا مرحله فینال پیش بیاید و در نهایت با کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا بازی ها را به پایان برساند.
در رابطه با پیوستن این مربی کروات به الاهلی گفته می شود سرمربی برزیلی و سابق این تیم رابط این مربی با باشگاه بوده است.
 
الاهلی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا را با کریستین گروس گذراند و توانست به عنوان تیم اول صعود کند اما پس از آن در اقدامس عجیب مدیران این تیم اقدام به جابجایی سرمربی سوئیسی کردند و ربروف اوکراینی را جایگزین او کردند.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری