اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۶۱۸
علی کریمی در اولین تجربه مربیگری اش با نفت تهران یک امتیاز به دست آورد. هرچند شاید اگر مشکلات باشگاه نفت و زمان کم کریمی را فاکتور بگیریم مساوی برابر تیم قعرنشین در زمین خودی خیلی هم نتیجه خوبی نیست.
۲۰:۴۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| علی کریمی در پایان مسابقه نفت برابر گسترش فولاد بیشترین تاکیدش بر روی ضعف بدنی بازیکنانش بود.


کریمی معتقد بود که تیمش از دقیقه 70 به بعد دچار ضعف بدنی شده است. او همچنین معتقد بود که نمی توان در این مدت کار بدنی کرد، هرچند بعد از دو بازی و با آغاز اردوهای تیم ملی این فرصت را دارد که تیمش را از لحاظ بدنی به سطح مطلوب برساند.


*بدنساز آمد


علی کریمی از دیروز یک مربی بدنساز به نام بهزاد نوشادی را به کادرفنی تیمش اضافه کرد که طبق معمول جزو چهره هایی است که علی کریمی سابقه کار کردن با آنها را دارد. نوشادی ابتدای فصل هم با کریمی به نفت آمد اما بعد از جدایی کریمی، او هم راهی تیم ملی جوانان شد. حالا اما جادوگر باردیگر این مربی بدنساز را برای رفع مشکل بدنی تیمش صدا زده و با او قرارداد بسته شد.


*پانزده دقیقه سکوت


به شروع بازی و روند طبیعی آن، علی کریمی در پانزده دقیقه زمان استراحت بازیکنان در بین دونیمه هیچ توصیه تاکتیکی مهمی به بازیکنانش نکرد. برخلاف اغلب سرمربی ها او فقط از بازیکنانش خواست که استراحت کنند تا بتوانند با ذهنی آرام نیمه دوم را آغاز کنند. علی کریمی به عنوان مربی آرام و خونسرد بود هرچند در طول بازی بارها از کنار زمین با بازیکنانش صحبت کرد و نشان داد از آن مربیانی نیست که وقت زیادی را در طول بازی روی نیمکت بنشیند و اتفاقا با توجه به جوانی و انرژی بالایش بیشتر زمان بازی را از کنار خط طولی بازیکنانش را هدایت کرد. جالب این که در یک صحنه فرشاد هاشمی که در دقیقه 55 بازی به میدان آمده بود با اشتباه خود باعث شد کریمی که روی نیمکت نشسته بود به طور ناگهانی از جای خود برخیزد و به سوی این بازیکن خیز بردارد، خشمی که یادآور دوران بازیگری کریمی بود.


*بیست دقیقه و پاس هایی که داده نشد


علی کریمی از بیشت دقیقه پایانی تیمش بشدت ناراضی بود، چرا که اعتقاد داشت بازیکنانش از نظر بدنی واقعا کم آورده و در زمین راه می روند. البته که عیسی آل کثیر مهاجم این تیم در یکی دو مورد خودخواهانه عمل کرد و اگر به مهاجم کناردستی اش پاس می داد شاید جادوگر اولین بازی با لباس مربیگری را با پیروزی آغاز می کرد. اما این اتفاق نیفتاد تا کریمی در نشست مطبوعاتی از عملکرد کلی تیم ابراز نارضایتی کند .


*جاهای خالی در نفت


علی کریمی به دنبال جذب یک مربی خارجی تمرین دهنده و یک بازیکن سهمیه زیر 23 سال برای نفت است. درحال حاضر بازیکنانی در تمرینات این تیم شرکت می کنند و در انتظار نظر کریمی هستند. همچنین این احتمال هم هست که یک بازیکن زیر 23 سال خارجی توسط این تیم جذب شود.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین