اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۶۱۷
مصاحبه برانکو بعد از بازگشت از امارات و پاسخش درباره اینکه سرنوشت ملی‌پوشان پرسپولیس بین دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی چه خواهد شد، فوق العاده هوشمندانه بود.
۲۰:۴۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| پرسپولیس بعد از دو بازی با پیکان و سپاهان در ابوظبی مقابل الهلال قرار خواهد گرفت؛ اما درست در فاصله دوهفته‌ای بین دیدار رفت و برگشت با حریف آسیایی‌اش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، اردوی تیم ملی جهت برگزاری دو دیدار دوستانه در روسیه تشکیل می‌شود. از روز صعود پرسپولیس این بحث مطرح شده و همچنان برخی گمانه زنی ها حاکی از این است که کی روش بازیکنان پرسپولیس را به این اردو دعوت نخواهد کرد.

پرسپولیس و عادت به روزهای سخت


پرسپولیس با حضور در جمع بزرگان آسیا باید به فشردگی‌ها و دشواری ها عادت کند، چرا که از این به بعد تا رسیدن به هدف نهایی شرایط سخت تر هم خواهد شد، طوری که باید هر 4 یا 5 روز یک بار بازی کند که البته برخی بازی‌ها در شهرستان یا در خارج از کشور برگزار می‌شود. پرسپولیس بعد از برد بزرگ مقابل الاهلی فقط یک ریکاوری کرده و با یک جلسه تمرین کامل(دیروز) و یک تمرین مختصر(امروز) به مصاف پیکان خواهد رفت. بعد از آن برانکو چهار روز زمان دارد تا برای بازی در اصفهان و اولین حضور سرخ‌ها در نقش جهان تیمش را مهیای دوئل با یک هموطن بحران زده کند.

در انتظار زمان بازی با نفت آبادان


پرسپولیس از بازی در اصفهان تا ابوظبی در مرحله نیمه نهایی لیگ فقط چهار روز زمان دارد. به عبارتی تیم برانکو بعد از بازی در اصفهان باید به تهران برگردد و بعد از یک ریکاوری همان مسیر بازی برگشت با الاهلی یعنی سفر هوایی به دوبی و سفر زمینی به ابوظبی را انجام دهد. جالب است که بازی رفت نیمه نهایی در همان تاریخ (4 مهر) برگزار خواهد شد که قبلا اعلام شده بود. سرخ ها باید مقابل صنعت نفت آبادان به میدان بروند و حالا همه منتظر زمان جدیدی برای این مسابقه هستند. فعلا هیچ خبری از تاریخ جدید برای این بازی نیست؛ اما شاید اگر کی‌روش از پرسپولیس بازیکنی برای سفر به روسیه انتخاب نکند، سازمان لیگ می‌تواند این مسابقه و حتی بازی عقب افتاده پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت تهران( با توجه به اینکه هر دو تیم حریف ملی پوش ندارند) را در تعطیلی لیگ برگزار کند.

بازی در خوزستان تحت شرایط خاص؟


اگر کی‌روش بازیکنان پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کند، آنها از 5 مهر در اردو حاضر می‌شوند و برای دو بازی در روسیه مقابل توگو (13 مهر) و روسیه(18 مهر) باید در تمرینات و مسابقات ملی شرکت کنند. بدین ترتیب بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در اهواز که روز 20 مهرماه باید برگزار شود تحت تاثیر این مساله قرار می‌گیرد و اگر یک روز به تعویق نیفتد بعید است برانکو بتواند از ملی پوشانش استفاده کند، چرا که بازگشت از روسیه به تهران و سفر به اهواز حتی اگر این بازیکنان به میدان رفته باشند هم شرایط جسمانی شان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وضعیت مشابه برای الهلال


الهلال عربستان که در لیگ داخلی دو بازی قبلی‌اش مقابل الفیحا(2 بر یک) و التعاون(4 بر 3 ) را برده، امشب میزبان تیم احد خواهد بود و پنج‌شنبه شب در جده بازی حساسی مقابل الاتحاد برگزار می‌کند. در واقع شرایط فشردگی بازی‌های الهلال قبل از بازی رفت نیمه‌نهایی مشابه پرسپولیسی است که یکشنبه و پنج‌شنبه در لیگ برتر به میدان خواهد رفت و تا بازی در ابوظبی چهار روز زمان بازسازی و تمرین خواهد داشت. اما الهلال چهار روز بعد از بازی رفت(8 مهر) با القادسیه بازی خواهد کرد و روز 20 مهر با الرائه دیدار خواهد کرد. در واقع فاصله آخرین بازی آنها تا دیدار برگشت 5 روز خواهد بود و الهلالی‌ها برای بازی برگشت 5 روز زمان ریکاوری دارند.



چالش آبان در صورت فینالیست شدن


پرسپولیس بعد از بازی برگشت مقابل الهلال 10 روز تا دیدار با استقلال در شهرآورد سنتی تهران فاصله دارد و چهار روز بعد از آن با سایپا بازی می‌کند. پس از آن لیگ دو هفته تعطیل برای تیم ملی خواهد بود و بازی بعدی پرسپولیس روز 24 مهر برنامه‌ریزی شده که اگر تیم برانکو به فینال صعود کند سه روز بعد از آن باید بازی فینال را در تهران انجام دهد. در واقع در آن مقطع هم بحث حضور یا عدم حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی مطرح خواهد بود که در زمان خود به آن پرداخته می‌شود. دیدار برگشت فینال احتمالی هم روز 4 آذر در خانه تیم شرقی برگزار می‌شود که سازمان لیگ دقیقا در آن روز برای پرسپولیس برنامه دارد و تیم برانکو باید در جم به مصاف پارس جنوبی برود که قاعدتا این برنامه نیز در صورت فینالیست شدن سرخ‌ها به هم می‌خورد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری