اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۶۱۶
شایان مصلح تا اینجای کار خرید بسیار خوبی برای پرسپولیس تلقی می شود.
۲۰:۴۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| پرسپولیس فصل گذشته در شرایطی به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید که دفاع چپ تخصصی نداشت و در بازی های لیگ و آسیا، از محسن ربیع خواه، حسین ماهینی و حتی فرشاد احمدزاده در این پست استفاده می کرد. بنابراین اولین هدف سرخ ها در نقل و انتقالات تابستانی خرید بازیکن در این پست بود.

در نهایت و پس از مذاکره با چند بازیکن، مصلح از سپیدرود به پرسپولیس آمد و در اولین بازی یعنی دیدار سوپرکاپ مقابل نفت، به ترکیب تیم قهرمان اضافه شد.

پس از این بازی برانکو از او به صورت متناوب استفاده کرد تا اینکه در بازی هفته پنجم مقابل گسترش فولاد مصلح را به صورت فیکس در ترکیب قرار داد و او هم انصافا پاسخ این اعتماد را به خوبی داد؛ اما اوج درخشش این مدافع رودباری در بازی آسیایی برابر الاهلی بود. جایی که دقایقی پس از ورود به میدان روی صحنه کرنر فرصت طلبی کرد و توپ را به سمت دروازه شلیک کرد و اگر مدافع سعودی با دست توپ را نمی گرفت، شاید مصلح اکنون به عنوان زننده گل صعود قلمداد می شد!

به هر حال مصلح درخشید و موثر واقع شد تا حالا از او به عنوان یکی از بازیکنان فیکس پرسپولیس در بازی با پیکان و حتی الهلال، نامبرده شود. او اکنون به دنبال فرصتی برای اثبات توانایی های دیگرش نیز هست و برانکو هم از آن دسته مربیانی است که به بازیکنان با استعداد فرصت می دهد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین