اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۳۰۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلم نمی‌خواهد اردوی تیم ملی را به هم بزنم تا متهم و مقصر آماده نشدن تیم ملی شوم.
۲۳:۴۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس در پایان تمرین امروز سرخ پوشان گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم. ما در ابوظبی بازی خوبی را انجام دادیم و با پیروزی مقابل الاهلی عربستان به جمع 4 تیم راه یافته به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم.

وی ادامه داد: من دوباره تاکید می کنم که به این بازیکنانم افتخار می کنم،‌قهرمانان واقعی آنها بودند چون آنها بازی را در زمین در آوردند.بازیکنان داخل زمین یک تیم بودند و همه با اتحاد کامل بازی کردند.طبیعی است که وقتی درون زمین چنین اتفاقی می‌افتد، پاداش هم به دست می‌آید.

برانکو تاکید کرد: در مقابل الاهلی خیلی زود 10 نفره شدیم و با وجود یک یار کم‌تر نیز بازی‌مان را به حریف دیکته کردیم. الاهلی فرصت چندانی هم نداشت، گلی هم که زدند فقط بر حسب خلاقیت و کیفیت بازیکنان‌شان به ثمر رسید.

 برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت:‌ به هواداران تبریک می‌گویم واقعاً سزوار این برد بودیم.

وی درباره تعویض‌های مناسبی که در دیدار مقابل الهلال انجام داد، گفت: بازیکنان از همه مهم‌تر هستند ما اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم. طبیعی است که شرایط با اخراج کامیابی‌نیا خارج از حد معمول شد. شرایط آب و هوایی در کنار ۱۰ نفره شدن فشار زیادی به ما آورد بلافاصله بعد از اخراج همانطور که دیدید تعویضی نداشتیم تا بازیکنان را برای یک سوم پایانی بازی حفظ کنیم چون می‌دانستیم برخی انرژی‌های بازیکنان تحلیل خواهد رفت. مانند محسن، فرشاد و علیپور که کاملاً خالی شدند و طبیعی هم بود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: مهدی از نظر تاکتیکی عالی کار کرد و حتی در کنار ربیع‌خواه در هافبک دفاعی خیلی خوب سر زد. مصلح وقتی وارد زمین شد با توجه به امتیاز قدی‌اش و توان سرزنی‌اش در ضربات ایستگاهی خوب کار کرد. پنالتی هم که گرفت و بسیار تأثیرگذار بود. تیم برنده شد و این از همه چیز مهم‌تر بود.

برانکو در پاسخ به این سؤال که تیم ملی در مهرماه دو دیدار دوستانه خواهد داشت از طرفی این دو دیدار در بین بازی پرسپولیس با الهلال قرار می‌گیرد و آیا با برنامه‌های پرسپولیس تداخل ندارد و او به ملی‌پوشان تیمش اجازه حضور در این مسابقات را خواهد داد یا نه، گفت: دلم نمی‌خواهد اردوی تیم ملی را به هم بزنم تا متهم شوم مقصر آماده نشدن تیم ملی هستم بزرگترین افتخار، بازی برای تیم ملی است. اگر سرمربی تیم ملی آنها را بخواهد به تیم ملی خواهند رفت. 

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اخراج کامیابی‌نیا و غیبت او در دیدار مقابل الهلال آیا جایگزینی برای کمال خواهد داشت یا نه، گفت: بله. هست. طبیعی است که هست. امسال در این فصل تیم را تقویت کردیم. بازیکنانی که می‌توانند بلافاصله بازی کنند و برخلاف سال گذشته گزینه‌های زیادی روی نیمکت داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با الهلال در نیمه‌نهایی و اینکه دو بار با این تیم در مرحله گروهی بازی کردند اما برنده نداشت، عنوان کرد: به همین دلیل است گفته بودم گروه ما سخت و قوی بود و از همان گروه ما و الهلال به جمع چهار تیم برتر آسیا رسیدیم به همین خاطر گفتم گروه ما گروه مرگ است لخویا و الریان می‌‌آمدند قضیه فرق می‌کرد تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

وی درباره مصدومیت سیدجلال و شرایط بازی نوراللهی گفت: نوراللهی هنوز حق بازی در لیگ را ندارد و نمی‌دانیم به بازی الهلال می‌رسد یا نه. چهار پنج روز دیگر کارهایش درست می‌شود. سیدجلال هم کشیدگی مختصری دارد و فکر می‌کنم برسد.

برانکو درباره تعویض‌های طلایی‌اش در دیدارهای اخیر گفت: خوشبختانه نیمکت قدرتمندی داریم یادم رفت نام بشار را بیاورم دیدید که چطور با حضور او تقویت شدیم وقتی وارد زمین می‌شود سطح بازی را بالا می‌برد. تازه او چند جلسه است که با ما تمرین می‌کند و طبیعی است که به عنوان یک ملی‌پوش به تیم کمک کند.

سرمربی پرسپولیس درباره ادامه لیگ و اینکه با توجه به فشار لیگ قهرمانان آسیا احتمال دارد به بازیکنان اصلی‌اش در لیگ برتر استراحت دهد، گفت: ۱۱ بازیکن نداریم ۲۰ بازیکن اصلی داریم. البته طبیعی است که تغییراتی داشته باشیم چون بازی با الاهلی واقعاً سخت بود.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری