اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۲۹۱
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: اگر بازیکنان ما خستگی بازی قبلی‌مان مقابل ملوان را نداشتند، امروز به گل‌های بیشتری نفت آبادان را می‌بردیم.
۲۲:۲۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| علی نظر محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت:ابتدا بابت پیروزی شیرین که بازیکنان زحمت کشیدند از آنها تشکر می کنم و برد را به آنها و خانواده یشان تقدیم می کنم. از اعضای کادر فنی تشکر می کنم . چه آنهایی که بودند و چه آقای چراغپور که در 48 ساعت گذشته به دلیل کسالت همراه ما نبود.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود در 15 دقیقه اول به دلیل بازی تهاجمی که انجام دادیم و عمق دفاع نفت را مورد هدف قراردادیم که جواب داد . مرکز خط میانی را ازآن خود کردیم جایی که نقطه قوت نفت آبادان بود . سه بازیکن جوان و دونده را در این نقطه قرار دادیم تا منبع تغذیه نفت را خنثی کنیم.

نظرمحمدی گفت: روند رو به رشدی که در لیگ برتر وعده داده بودم پی گرفتیم و سومین بازی متوالی در لیگ برتر است که با امتیاز زمین را ترک کردیم. تیم ما در هفته‌های آینده با قرار گرفتن در شرایط ثبات و البته رسیدن به هماهنگی بالاتر می‌تواند نتایج بهتری کسب کند. به برخی از بازیکنان هشدار داده بودم که اگر نتوانند توقعات را برآورده کنند بازیکنان جوان را جایگزین آنها خواهم کرد که امروز همین بازیکنان جوان توانستند دست به کار بزرگی بزنند. تیم ما قطعاً بازی به بازی بهتر می‌شود و کاری می کنم که در آینده فوتبال گیلان به داشتن چنین جوانانی افتخار کند.

وی با اعلام رضایت از شرایط مدافعان و دروازه‌بان تیمش افزود: به نظر من داور اشتباه کرد و به اشتباه پنالتی را به سود حریف اعلام کرد. فکر می‌کنم اعتراض‌های شدید بازیکنان و کادر فنی تیم نفت آبادان داور را تحت فشار قرار داد که البته خدا جای حق نشسته است و پنالتی آنها به گل تبدیل نشد. همین موضوع انگیزه ما را هم مضاعف کرد و اگر خستگی بازی 120 دقیقه‌ای برابر ملوان در جام حذفی نبود با گل‌های بیشتری نفت را شکست می‌دادیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت عنوان کرد: بازیکنان در محوطه جریمه باید بسیار مراقب کارهای خود باشند. بازهم باید تاکید کنم که داور به اشتباه برای نفت آبادان اعلام پنالتی کرد؛ حتی بازیکن برزیلی حریف هم به احمد آهی گفت هیچ برخوردی بین ما صورت نگرفت!
نظرمحمدی گفت: امروز تعداد پاس‌های کوتاه در تیم ما بسیار کم بود و دلیلش هم پرس شدید از سوی هافبک‌های تیم نفت آبادان بود. پرس آنها موجب شد تا ما از پاس‌های بلند استفاده کنیم که البته نتیجه بخش هم بود.
وی خاطرنشان کرد: کار کردن در تیم‌های پرطرفدار همیشه مربیان را تحت فشار قرار می‌دهد و موجب می‌شود تا به سمت نتیجه‌گرایی برویم. فکر می‌کنم تماشاگران سپید رود فراموش کرده‌اند که ما تازه به لیگ برتر آمده‌ایم ضمن اینکه پول برای جذب بازیکنان میلیاردی نداریم. کل هزینه‌ای که تیم ما داشته است در این فصل حدود 6 میلیارد و 800 میلیون تومان است؛ در حالی که مبلغ قرارداد 5 بازیکن تیم نفت آبادان با کل بودجه ما برابری می‌کند.
نظر محمدی افزود: اگر بتوانم در آرامش کارم را دنبال کنم به گونه‌ای جوانگرایی خواهم کرد که مردم لذت ببرند، اما اگر تحت فشار قرار بگیریم نمی‌توانم به این کار دست بزنم. هواداران در جایگاه خودشان بسیار قابل احترام هستند، اما سلسله مراتب باید رعایت شود. متاسفانه به سمتی رفته‌ایم که هوادار به خودش اجازه می‌دهد به رختکن تیم بیاید و در امور فنی هم دخالت کند. من احساس خطر می‌کنم و اگر این روند ادامه داشته باشد بلایی که سر داماش آمد بر سر سپیدرود هم خواهد آمد.
وی درمورد حضور چراغپور اظهار داشت: ما به فردی نیاز داشتیم که طراح باشد و بتواند شرایط تیم خودمان و حریف را به خوبی آنالیز کند. چراغپور به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ما حضور دارد و هر گاه نیاز باشد به داخل زمین می‌آید و نکاتی را مطرح می کند و اگر نیاز هم نیاز هم نباشد از روی سکو کار را دنبال می‌کند. در دو روز گذشته او به دلیل کسالتی که داشت نتوانست در کنار تیم باشد، اما امروز بین دو نیمه با او صحبت کردم و او هم نکاتی را به ما اعلام کرد. انشالله از فردا او یک بار دیگر در کنار تیم حضور پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری