اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۲۵۲
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: مقابل تیم‌های قلعه‌نویی بازی کردن استرس دارد وامیدواریم با دست پر به اهواز بازگردیم و برای نباختن و امتیاز گرفتن فردا به میدان می‌رویم.
۱۸:۳۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط جدول به طوری است که دو تیم نیاز به امتیاز گرفتن دارند.

وی افزود: مقابل تیم‌های قلعه‌نویی بازی کردن استرس دارد و امیدواریم با دست پر به اهواز بازگردیم و برای نباختن و امتیاز گرفتن فردا به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: هر سال در هر تیمی بودم در جام حذفی به دروازه‌بان دوم بازی دادم و دروازه‌بان دوم ما بسیار خوب و آینده‌دار است و تا زمانی که خوب باشد به او بازی می‌دهیم اما در بازی فردا وحید شیخ‌ویسی درون دروازه ما حضور خواهد داشت.

وی در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تاکید کرد: محروم و مصدوم نداریم و فقط کولیبالی مصدوم است و فردا مشخص می‌شود که می‌تواند بازی کند.

ویسی درباره بازگشتش به اصفهان بیان داشت: اصفهان خاطرات بسیار خوبی داشتم و فوتبال همین است و گله‌گلی ندارم و خوشحال هستم که با موفقیت مرا اخراج کردند؛ از دو بازی 4 امیتیاز گرفته بودم و چشم‌انداز خوبی داشتیم اما شغل من این است و دلخوری هم ندارم.

وی عنوان کرد: تیم ما 20 تغییر داشته است و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم؛ نیاز به زمان داریم که به هماهنگی سریع برسیم و تیم ما شکل بسیار خوبی است و امیدواریم خیلی سریع‌تر بتوانیم به هماهنگی برسیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: تغییر بسیار سخت است و مثل این است که یک تیم از لیگ 1 به لیگ برتر آمده باشد و نیاز به زمان داریم؛ الان سال نخست‌مان با این تیم است و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم.

وی ادامه داد: تیم‌های پائین‌تر برای شگفتی می‌آیند و تیم‌های لیگ برتری با استرس بازی می‌کنند و به همین دلیل می‌گویند جام شگفتی‌هاست؛ ما تمام تیم‌های لیگ برتری که حذف شدند را الگوی خود قرار دادیم و تجربه خود قرار دادیم.

ویسی در پایان اظهار کرد: مردم خوزستان و باشگاه از ما خواستند که تنها تیم در لیگ بماند و به دلیل شرایط بد مالی است که باشگاه داشته و دارد، بسیاری از بازیکنان از تیم ما جدا شدند؛ مردم انتظاری ندارند و تنها خودمان می‌خواهیم که در نیمه بالای جدول حضور داشته‌ باشیم

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری