اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۲۴۷
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دیدار با سیاه جامگان اهمیت زیادی برای ما دارد. برای گرفتن این ۳ امتیاز زحمت زیادی باید بکشیم.
۱۷:۵۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| یحیی گل‌محمدی درباره دیدار مقابل سیاه جامگان گفت: بازی فردا اهمیت بالایی دارد و به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داریم و اهمیت زیادی برای ما دارد. برای گرفتن این ۳ امتیاز زحمت زیادی باید بکشیم.

وی ادامه داد: مقابل تیم خوبی بازی داریم که ۴ امتیاز از ۶ امتیازش را خارج از خانه بدست آورده است که در ضد حملات خیلی خوب کار می کند و تمرکز خوبی در بحث دفاعی دارد که کار ما را سخت می کند. مسائل فنی را به خوبی به بازیکنان توضیح داده ایم. زمانی که توپ را در اختیار داریم سعی می کنیم به خوبی حمله کنیم و زمانی هم که توپ ندرایم باید به خوبی دفاع کنیم اینها اصول فوتبال است و و اینکه بخواهیم سراسر حمله باشیم، زیاد منطقی نیست.

سرمربی تراکتورسازی درباره شرایط سینا عشوری و اینکه آیا پای مصدومش را جراحی کرده است یا نه، گفت: در حال حاضر با قدرت با پزشکان تیم تمرین می کند و اینکه جراحی کرده یا نه مهم نیست. او تلاش می کند خودش را به تیم برساند و لازم نیست حالا درباره مسائل حاشیه ای صحبت کنیم.

گل محمدی درباره مصدومان تراکتورسازی در دیدار مقابل سیاه جامگان عنوان کرد: مصدوم زیاد داریم که تیم را آزار می دهد. در هر هفته 2 - 3 مصدوم داریم که این هفته هم همینطور است و نمی توانیم از چند بازیکن استفاده کنیم.

وی درباره عملکرد فرزین گروسیان در درون دروازه‌ تراکتورسازی گفت: فرزین در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته، بخصوص هفته قبل یک واکنش خوب داشت و اجازه نداد گل بخوریم تا کارمان سخت شود. به نظر می رسد اعتمادی که در هفته های ابتدایی به گروسیان کردیم جواب داده و حالا تمرکز خوبی دارد. شاید در هفته های ابتدایی به علت بازی نکردن در این سال ها در لیگ دچار مشکلاتی بود اما حالا خیلی بهتر شده و بهتر هم خواهد شد البته باید تلاشش را بیشتر کند.
سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه تیمش باید ۴ دیدار متوالی در تبریز برگزار کند و از این موضوع خوشحال نیست گفت: بازی به بازی پیش می رویم. در حال حاضر ۳ امتیاز دیدار با سیاه جامگان اهمیت بالایی دارد در شرایطی نیستیم که بخواهیم احساس شادی داشته باشیم چون تیمهای زیادی بالای ما هستند که باید سعی کنیم از آنها عبور کنیم.

گل محمدی درباره اسامی مصدومان تیمش عنوان کرد: بخاطر مصلحت تیم نگوییم بهتر است. چون تا حالا رسانه ای نشده است اجازه بدهید نگویم.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری