اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۲۲۹
سرمربی پدیده در غیاب علی دایی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.
۱۵:۵۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| سرمربی پدیده در نشست خبری پیش از دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتبال با ابراز امیدواری از نتیجه گیری مقابل سایپا گفت: تا اینجای کار نتایج قابل قبولی گرفتیم. بازی با سایپا خیلی سخت است چرا که تیم دایی بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و شرایط خوبی دارد. البته ما هم نتایج خوبی گرفتیم و از روند تیم راضی هستیم. پدیده در دو هفته آینده دو بازی خارج از خانه دارد پس لازم است که بازی فردا را ببریم. تمهیدات لازم هم اندیشیده شده و امیدوارم هواداران راضی باشند.


مهاجری درباره شکست در جام حذفی و شرایط روحی تیمش هم گفت: خیلی برایمان سخت بود؛ اما بعد از بازی به تراکتوری ها تبریک گفتیم. ما توانسته بودیم بازی را مدیریت کنیم؛ اما دقایق پایانی خوابمان برد و تراکتور هم فرصت طلب بود؛ اما نه با یک پیروزی به جایی می رسیم و نه با یک شکست همه چیز تمام می شود.


وی درباره محرومان و مصدومان تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: محروم نداریم اما فریبرز گرامی و عبدالله حسینی مصدوم هستند.


محمدرصا مهاجری همچنین درباره انتشار بیانیه باشگاه پدیده درباره اشتباهات داوری اینگونه توضیح داد که: این ها به برنامه ریزی کمیته داوران و دپارتمان برمی گردد که با هم هماهنگ نیستند و جوانگرایی در داوری نباید با اشتباهات داوری تعیین شود. ما امیدواریم آنها هم دقت لازم را داشته باشند تا تیم ها متضرر نشوند.


سرمربی پدیده درباره تقویت تیم تحت هدایتش هم گفت: قطعا به بازیکن جدید نیاز داریم که جذب کنیم. دنبال بازیکن با کیفیت هستیم که در این مقطع به ما کمک کند و به بار فنی ما اضافه شود. کارت اسماعیل نظر هم صادر شده است و می توانیم از بازی فردا او را در اختیار داشته باشیم.


مهاجری با اشاره به عملکرد تیم های رده پایه پدیده گفت: تیم های پایه ما خدا را شکر شرایط خوبی دارند. جوانان سال گذشته به لیگ کشور صعود کرد و برای امیدها به دنبال سهمیه هستیم. ما می توانیم با تیم های پایه هماهنگی داشته باشیم که بازیکنانی مثل مهربان و زامهران و کردستانی به همین خاطر اکنون در تیم ما هستند. امیدواریم با اضافه شدن بقیه جوانان در فصول آتی هزینه کمتری در تیمداری داشته باشیم.


سرمربی پدیده درباره سوالی مبنی بر تاثیر تغییرات در هیات مدیره هم گفت: قطعا این مسایل تاثیر دارد. تمرکز تیم را کاهش می دهد؛ اما تلاش ما این است که بتوانیم شرایط با ثباتی را داشته باشیم. امیدوارم دوستان به گونه ای عمل کنند که آرامش در تیم حکمفرما شود.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری