اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۲۲۳
هفته ششم لیگ‌برتر از امروز در حالی آغاز می‌شود که 3 بازی حساس در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
۱۴:۱۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| بعد از وقفه 20 روزه بار دیگر تنور رقابت‌های لیگ‌برتر با ورود به هفته ششم داغ می‌شود تا طرفداران این رقابت‌ها دوباره با اتفاقات و حاشیه‌های مسابقات سرگرم شوند. امروز 3 دیدار در سه شهر مختلف با شرایط متفاوت برگزار می‌شود که نتایج هرکدام از این بازی‌ها می‌تواند حاشیه‌های مختلفی در پی داشته باشد. در فاصله چند ساعت تا این بازی‌ها نگاهی اجمالی به شرایط تیم‌ها انداختیم.


فولاد ـ سپاهان؛ زیرتیغ
دو تیم صنعتی لیگ‌برتر در شرایطی کاملا متفاوت مقابل هم صف آرایی می‌کنند؛ جدالی که برای مربیان هر دو تیم از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای رسیدن به آرامش برخوردار است. شوک وارد شده در جام‌حذفی باعث شد تا هم پورموسوی هم کرانچار بدجوری زیرتیغ انتقادات قرار بگیرند. از همین رو مصاف امروز برای آنها می‌تواند نقش یک مسکن برای التیام زخم‌های وداع زودهنگام از جام‌حذفی و نتایج پرفراز و نشیب هفته‌های ابتدایی لیگ باشد. مسلما شکست تبعات خیلی بدی برای مربیان هر دو تیم در پی خواهد داشت که این موضوع برای زلاتکو کرانچار جدی‌تر از پورموسوی است. پیرمرد کروات که طرفداران اصفهانی به او دل بسته بودند تا دوباره این تیم را به کورس قهرمانی بازگرداند با گذشت تنها چند هفته از این موضوع ناامید شدند تا جایی که در چند روز گذشته موضوع اولتیماتوم به مربی کروات سپاهان یکی از سوژه‌های ناب محافل فوتبالی نصف جهان شده است.


نفت ـ گسترش؛ جادوگر وارد می‌شود
نفت‌تهران؛ یکی از پرحاشیه‌ترین تیم‌های این فصل لیگ‌برتر، دوباره خبرساز شد و علی کریمی را به عنوان جانشین حمید درخشان روی نیمکت رهبری خود نشاند. اتفاقی که قرار بود در ابتدای فصل رقم بخورد؛ اما چند هفته به تعویق افتاد تا جادوگر فوتبال ایران این بار در شرایطی وارد عرصه مربیگری شود که بسیاری این تصمیم او را ریسکی بزرگ و خطرناک قلمداد کردند. مسلما نفت شرایط مساعدی برای استارت مربیگری علی کریمی ندارد؛ اما این چهره محبوب که عادت دارد همه طرفدارانش را با تصمیمات خود سورپرایز کند، زیربار هدایت این تیم رفت به این امید که نشان دهد در مربیگری هم می‌تواند مثل دوران بازی خود با جادو رضایت طرفداران را جلب کند. البته حریف امروز کریمی تیمی است که خود نیاز مبرم به 3 امتیاز مصاف امروز دارد تا مربی کروات و بداخلاقش از مسیر اخراج دور شود. گسترش بعد از 4 شکست در 5 هفته نخست تنها دو هفته به لوکا بوناچیچ فرصت داده تا تیم را به مسیر درست خود بازگرداند که اولین راند از اولتیماتوم امروز مقابل آتش تازه شعله‌ور شده نفت با کریمی است.


سپیدرود ـ صنعت نفت؛ شهر باران تشنه آرامش
میزبان رشتی بعد از تمام تنش های رقم خورده برای نیمکت رهبری سپیدرود امیدوار است در آغاز دوباره لیگ‌برتر آرامش را به شهر باران بازگرداند. علی نظرمحمدی که فاصله چندانی با اخراج از سپیدرود نداشت، با اطمینانی که از سران باشگاه دریافت کرد حالا باید ثابت کند می‌تواند در اولین حضور سپیدرود در سطح اول فوتبال ایران نتایج قابل قبولی به دست آورد. این مربی جوان که حاشیه‌های زیادی را از نزدیک تجربه کرده، امروز برابر برزیلی‌های فوتبال ایران مسلما دقایق بسیار سخت و تعیین‌کننده‌ای خواهد داشت، چون هم باید با رقیب مبارزه کند هم با منتقدانی که ممکن است از روی سکوها باز هم او را تحت فشار قرار دهند. اما برخلاف میزبان، آبادانی‌ها با آرامش بیشتری از جنوب خود را به شمال رسانده‌اند تا روند رو به رشد خود را ادامه دهند. صنعت نفت که مهره‌های تعیین‌کننده زیادی در ترکیب خود دارد، مسلما با تکیه بر توانایی‌ نفراتی مثل آگوستو سزار، لوسیانو پریرا، جاسم کرار، مگنو باتیستا و ... می‌تواند روز تلخی برای گیلک‌های فوتبال ایران رقم بزند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری