اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۲۱۲
مهاجم جوان پرسپولیس در انتقالی عجیب و جالب توجه راهی فوتبال ایلسند شده و به دنبال تحقق رویاهای خود در این جزیره است.
۱۳:۴۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| شهاب زاهدی، مهاجم 22 ساله سابق پرسپولیس که با توجه به ترافیک شدید در خط حمله سرخپوشان در نیم فصل گذشته راهی ماشین سازی شد، در ادامه با دریافت رضایتنامه‌اش قرضی‌اش راهی لیگ ایلسند شده و به بازی در این لیگ می‌پردازد.


انتقال قرضی به Vestmannaeyjar
شهاب زاهدی که بعد از سقوط ماشین سازی با توجه به ترافیک خط حمله پرسپولیس و حضور گادوین منشا، مهدی طارمی و علی علیپور در تلاش برای تجربه فضای جدیدی بود، در نهایت لیگ ایلسند را برگزید. کشوری که اکنون تنها با تشویق‌های ایسلندی مد شده در استادیوم‌های ایرانی و عملکرد موفق آنها در جام ملت‌ها در ذهن فوتبالدوستان ایرانی قرار دارد. او با حضور در این لیگ به تیم Vestmannaeyjar رفت و پیراهن شماره 10 آنها را از آن خود کرد. این قرارداد یک و نیم ساله و تا فصل آینده اعتبار خواهد داشت.


ای بی وی با 12 لژیونر
تیم ای بی وی که نام اختصار تیم کنونی شهاب زاهدی است، در حال حاضر 12 لژیونر دارد که از ایران، کوزوو، انگلیس، السالوادور، سوئد، اسپانیا، جزایر فارو و دانمارک هستند. این تیم 9 عنوان قهرمانی در لیگ ایلسند به خود اختصاص داده که آخرین آن مربوط به فصل گذشته و قهرمانی در جام حذفی بوده که باعث حضور آنها در لیگ اروپا شده است.


دیوید جیمز، مشهورترین بازیکن تیم شهاب
دروازه‌بان سابق تیم ملی انگلستان که سابقه بازی در باشگاه‌های معروفی مثل لیورپول و منچسترسیتی را در کارنامه دارد در فصل 2013 و یک سال پیش از پایان دوران بازیگری‌اش یک فصل در این تیم حضور داشت و 17 بازی برای آنها به میدان رفت.


لیگ فیزیکی و عجیب
در شرایطی که در بیشتر نقاط دنیا لیگ به تازگی شروع شده، آنها به روزهای پایانی نزدیک شده است. آی بی وی چهار بازی دیگر در پیش دارد و اکنون در رده یازدهم حضور دارد و امیدوار هستند با موفقیت در چهار بازی آینده بتواند رتبه خود را در جدول بالا برده و تک رقمی شوند. آنها در لیگ دوازده تیمی ایسلند، با اختلاف 4 امتیازی نسبت به تیم هشتم در تلاش برای بقا هستند. برترین گلزن این تیم با 14 گل و از تیم گرینداویک است.


مدیرعامل خانم
از دیگر نکات عجیب تیم فعلی شهاب زاهدی به مدیریت آن بازمی‌گردد. مدیرعامل این باشگاه یک بانو است که توانسته به خوبی اعتماد باشگاه را جلب کند و آنها را در مسیر موفقیت و کسب جام قرار دهد. سرمربی این تیم هم یارنی جانسون 59 ساله است که تاکنون دو قهرمانی لیگ ایلسند و دو عنوان قهرمانی جام حذفی این کشور را به خود اختصاص داده است.


2 هزار هوادار
ایلسند با جمعیتی حدود 300 هزار نفره یکی از جاذبه‌ها و تفریحات مردم کشور را با فوتبال شکل داده است و استادیوم این تیم در عجیب‌ و جذاب‌ترین نقطه و در دره‌ای قرار گرفته که تنها یک سمت آن دارای صندلی است و کمتر از دو هزار هوادار را نیز به خود اختصاص داده است. البته با توجه به جاذبه دیدنی این استادیوم مطمئنا اگر در ایران بود حداقل 3 هزار نفر برای پیک نیک در آن حضور پیدا می‌کردند!

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین