اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۲۰۲
کاروان والیبال ایران بعد از پایان بازی های دو روزه جام قهرمانان بزرگ جهان در ناگویا، صبح امروز برای ادامه بازی های این جام و انجام سه مسابقه دیگر با حریفان وارد شهر اوساکا شدند.
۱۲:۴۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مردان والیبال ایران و 5 تیم دیگر ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه به وقت محلی هتل کانکو در شهر ناگویا را به مقصد اوساکا ترک کردند. کاروان تیم ملی والیبال ایران بعد از سفری سه ساعته وارد شهر اوساکا شد و با توجه به برنامه اعلام شده از سوی میزبان مسابقات، بلافاصله پس از رسیدن به هتل، بدون معطلی راهی تمرین در سالن اصلی مسابقات شدند.

به دستور ایگور بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند. گروه اول بازیکنانی که روز گذشته در بازی مقابل امریکا بیشتر بازی کرده بودند ابتدا به تمرین با وزنه زیر نظر میسیج پرداختند و سپس به کار با توپ در سالن اصلی مشغول شدند. دسته دوم هم پس از گرم کردن در سالن تمرین در سالن مسابقه به کار با توپ پرداختند.

بر این اساس ملی پوشان ایران پس از برگزاری این جلسه تمرین برای صرف ناهار و استراحت به هتل اقامت خود در اوساکا خواهند رفت.برگزاری یک جلسه آنالیز تیم برزیل از دیگر برنامه امروز مردان والیبال ایران در اوساکا خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران که دو بازی گذشته در شهر ناگویا موفق به شکست ایتالیا و آمریکا شد و با دو پیروزی مقتدرانه در صدر جدول رده بندی این رقابت ها ایستاد، فردا جمعه ۲۴ شهریور ماه ساعت ۸:۱۰ صبح به وقت تهران در جدالی حساس به مصاف تیم برزیل دارنده مدال طلای المپیک رویو 2016 و نایب قهرمان لیگ جهانی امسال می رود.

هفتمین دوره مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان با حضور تیم های برتر قاره های جهان، آمریکا از نورسکا، ایران از آسیا، فرانسه از اروپا، برزیل از آمریکای جنوبی، ایتالیا از طریق وایلد کارت فدراسیون جهانی و ژاپن به عنوان میزبان از روز 21 شهریورماه در ژاپن آغاز شده که روز 26 شهریورماه با شناخت تیم های برتر در اوساکا خاتمه می پذیرد.

انتهای پیام/س

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری