اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۱۹۴
هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان معتقد است پرسپولیس علاوه بر نظم تاکتیکی از نظر بدنی نیز در شرایط خوبی به سر می‌برد و با تمرکز می‌تواند الهلال را شکست دهد.
۱۲:۰۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین بادامکی در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در برابر الاهلی عربستان و صعود این تیم به جمع چهار تیم برتر آسیا اظهار کرد: باید به تمامی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس تبریک بگویم، آنها لایق بهترین عناوین هستند زیرا با وجود اینکه از دقیقه 11، ده نفره شدند اما به بهترین شکل ممکن از پس حریف عربستانی خود برآمدند و قاطعانه به مرحله بعدی صعود کردند.

وی افزود: پرسپولیس با توجه به شرایط بدنی مناسبی که دارد در کنار برنامه‌های تاکتیکی که در زمین پیاده می‌کند از شرایط خوبی سود می‎‌برد و می‌تواند با ارائه یک بازی دلچسب مقابل الهلال به فینال جام قهرمانان آسیا صعود کند. تعویض‌های برانکو نیز در بازی دیشب گره‌گشا بود و به پرسپولیس جان تازه‌ای داد تا از فشار حملاتش کم نشود. نیمکت خوب نعمتی است که برانکو با خریدهای خوبش به پرسپولیس هدیه کرده‌است.

بادامکی با اشاره به اینکه چهار تیم حال حاضر رقابت‎های جام باشگاه‌های آسیا، برترین‌های این قاره هستند، تاکید کرد: در اینکه کار پرسپولیس در نیمه‌نهایی و حتی فینال سخت است شکی نیست اما این بازی باکیفیتی که پرسپولیس ارائه می‌کند می‌تواند مچ رقبا را بخواباند و آینده خوبی را برای قرمزپوشان در آسیا رقم بزند.

بازیکن سابق پرسپولیس که شش سال در این تیم حضور داشت، تصریح کرد: حضور توامان منشا و طارمی در تیم پرسپولیس سبب می‌شود تا این تیم به شدت قدرتمندتر شود. طارمی با این تعداد گل زده در آسیا و عملکرد خوب در تیم ملی و لیگ برتر شانس بالایی برای رسیدن به عنوان برترین بازیکن آسیا دارد. فکر می‌کنم همه چیز به عملکرد وی در مقابل الهلال بستگی دارد و اگر بتواند در این دو بازی گلزنی کند، مرد سال آسیا خواهدشد.

بادامکی در رابطه با بازی روز شنبه تیم منتخب مشهد مقابل کربلا و افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: جمعه در تبریز به مصاف تراکتورسازی می‌رویم که جدال سخت و نفسگیری خواهدبود، ضمن اینکه فکر کنم شنبه از تبریز به مشهد برمی‌گردیم و شاید مجبور شویم مستقیما از فرودگاه راهی ورزشگاه شویم، به هر حال مهم این است که این ورزشگاه سرانجام افتتاح شود و تیم‌های مشهدی بتوانند در رقابت‌های خانگی از استادیوم شیک و مدرن امام رضا (ع) استفاده کنند.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌‍جامگان در خصوص دیدار حساس تیمش در برابر تراکتورسازی افزود: از ابتدا هم مشخص بود که نتایج ضعیف ابتدای فصل تراکتورسازی تا پایان رقابت‌ها ماندگار نخواهدبود، تراکتورسازی تیم خوبی است که از کادرفنی بادانشی نیز سود می‌برد، امیدوارم بتوانیم در خانه حریف و در مقابل دیدگان هواداران پرشورش موفق باشیم و با دست پر از زمین خارج شویم.

بادامکی در رابطه با گل اول تیمش در برابر برق نوین شیراز تاکید کرد: گلر حریف نمی‌‍دانست چه می‌خواهد بکند و همین تعلل وی بود که سبب شد تا مهاجم سیاه‌جامگان بتواند از این فرصت استفاده کند و دروازه حریف را باز کند. گلی که به ثمر رساندیم به هیچ وجه غیراخلاقی نبود و اگر بازیکن حریف به دنبال زدن توپ به بیرون بود همان ابتدا این کار را می‌کرد.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین