اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۱۸۷
فرشاد پیوس می گوید این پرسپولیس بهترین پرسپولیسی است که در 10-15 سال گذشته دیده ام ضمن این که در دوران حضور برانکو این بهترین تیم اوست.
۰۵:۲۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| فرشاد پیوس می گوید هر تیمی باید معیاری برای برتری داشته باشد و معیار برتر بودن پرسپولیس ضمن ارائه بازی های شایسته، بودن بازیکنان بسیار در مناطق مختلف زمین است؛ به نحوی که این تیم امروز تقریبا بازیکن بدون جانشین ندارد و روزی علی پور، روزی طارمی و منشا و مسلمان و ماهینی ستارگان این تیم هستند  و روز دیگر وحید امیری و ربیع خواه ...

پیوس پرسپولیس امروز را هجومی ترین  تیم فوتبال ایران دانسته و می گوید پرسپولیس در 2 سال گذشته هم بهترین تیم ایران بود؛ اما امسال ضعف گلزنی در این تیم حل شده چنان که در بازی های اخیر این تیم توان زدن 4 گل در نیمه دوم 2 بازی برابر یک تیم بزرگ آسیا یعنی الاهلی عربستان را دارد و برابر تیم تبریزی در شهر تبریز 3 گل در 7-6 دقیقه می زند، این تیم می تواند تا پایان لیگ ایران، 60 تا 70 گل بزند.

پیوس مهاجمان پرسپولیس را فوق العاده توصیف کرده و می گوید به جز علی پور و طارمی و منشا، نفراتی مثل فرشاد احمدزاده و وحید امیری و مصلح و نعمتی و مسلمان هم خصلت تهاجمی دارند و این تیم امروز روز های خوبی را خواهد داشت.

درباره انتخاب بهترین مهاجم در بازی برابر الاهلی، فرشاد پیوس از علی پور نام برده و درباره مصلح، بازیکنی که به نوعی کشف اوست می گوید این همان بازیکنی است که گفتم در پرسپولیس لایق فیکس بازی کردن است و شما دیدید که بعد از مدت ها وقتی به او بازی داده شد توانست عامل خروج پرسپولیس از بن بست شود .

پیوس در پایان می گوید این تیم واقعا آن قدر خوب است که نمیتوانم درباره اش چیز بیشتری بگویم، همه دیدند که این تیم چقدر خوب است.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری