اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۱۶۷
سرمربی تیم ملی فوتسال از واریز پاداش فوتسالیست‌ها توسط فدراسیون فوتبال خبر داد.
۲۳:۵۲ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگویی، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی در عشق‌آباد ترکمنستان گفت: امروز ما ساعت ۸:۳۰ صبح از مشهد به سمت عشق‌آباد حرکت کردیم و امروز عصر به عشق آباد رسیدیم. خدا را شکر همه بچه‌ها در شرایط خوبی به سر می‌برند و از لحاظ روحی بسیار عالی هستند.

وی در ادامه گفت:‌ بعد از ورود کمی استراحت کردیم و سپس ۲۰ دقیقه در محوطه شروع به عرق‌گیری کردیم. بالاخره شرایط بازی‌های داخل سالن بسیار فرق دارد با مسابقات دیگر. 

ناظم‌الشریعه همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پاداش بازیکنان تیم ملی قبل از اعزام پرداخت شد؟ گفت: خدا را شکر با پیگیری جناب ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال این مبلغ واریز شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از زمانی که ساکت به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال انتخاب شده مشکلات رفع شده و شرایط تیم ملی چه از لحاظ تدارکاتی و چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ همکاری لازم با کادر فنی و بازیکنان بسیار خوب شده است.

وی در پایان گفت: در اینجا جا دارد از زحمات تاج رئیس فدراسیون و کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال که زحمت کشیدند به قولی که داده بودند عمل کردند و بچه‌ها را به خوبی از شرایط روحی آماده کردند تشکر کنم و ان‌شاءالله به امید خدا با همت و تلاشی که بازیکنان تیم ملی و کادر فنی تا اینجا داشته‌اند بتوانند با قهرمانی در این مسابقات به کشور بازگردیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین