اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۱۶۴
رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: ما از احسان دعوت کرده بودیم مثل بقیه ورزشکاران و پاداش ۵۰ میلیون تومانی برای او در نظر گرفته شده بود و باید به این مراسم می‌آمد. وی به ما اطلاع نداده که به چه دلیل در مراسم حضور ندارد و پاداش او محفوظ است.
۲۳:۴۶ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران گفت: مسابقاتی که ما به عنوان مسابقات هدف در نظر گرفته بودیم که طرح اهدای پاداش را جایگزین طرح پرداخت حقوق به ملی‌پوشان شده بود خوشبختانه پاداش‌های ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتایج را کسب کرده بودند امشب و در حضور وزیر ورزش پرداخت شد و از آنها تجلیل به عمل آمد. پاداش‌هایی که از قبل برای آنها در نظر گرفته شده بود با  کمک حامی مالی به آنها پرداخت شد.

وی افزود: ما برای برندگان مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا ۵۰ میلیون تومان، برای مربیان که شاگردان‌شان مدال طلا کسب کرده بودند ۲۵ میلیون تومان و برای برندگان مدال نقره ۳۰ میلیون تومان و برندگان مدال برنز ۲۰ میلیون تومان که خوشبختانه پرداخت شد. همچنین برای تیم ملی نوجوانان به ترتیب ۵، ۳ و ۲ میلیون تومان و مربیان‌شان هم همین مبلغ پرداخت کردیم. این یکی از استراتژی‌های اصلی ما بود که ورزشکاران به وعده‌های خود برای کسب مدال عمل کردند ما هم به وعده پاداشی که داده بودیم عمل کردیم.

کیهانی در خصوص مسابقات داخل سالن آسیا نیز گفت: ۹ سهمیه کمیته ملی المپیک در اختیار ما قرار داده است اردوهای‌مان امروز به پایان رسید و ما هم با همه ظرفیت‌های‌مان به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا اعزام خواهیم شد.

وی در خصوص غیبت احسان حدادی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران اذعان داشت: ما از احسان دعوت کرده بودیم مثل بقیه ورزشکاران و پاداش ۵۰ میلیون تومانی برای او در نظر گرفته شده بود و باید به این مراسم می‌آمد. وی به ما اطلاع نداده که به چه دلیل در مراسم حضور ندارد و پاداش او محفوظ است که به او پرداخت خواهد شد. ایشان قهرمان ارزنده ما است ولی بهتر بود احسان در مراسم امشب حضور می‌یافت و مثل بقیه قهرمانان پاداش خود را دریافت می‌کرد.

 رئیس فدراسیون دو و میدانی در خصوص حضور وزیر ورزش در مراسم نیز اظهار داشت: حضور وزیر در این مراسم به ما و همه ورزشکاران دلگرمی خوبی داد. تا ما با انگیزه بیشتری به کارمان ادامه دهیم. 

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین