اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۱۵۱
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: روند خوبی در تمرینات در تعطیلات لیگ داشتیم. مصدومان تیم از بند آسیب دیدگی رهایی پیدا کردند.
۲۲:۲۱ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| سید سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سپاهان، گفت: به خانواده بزرگ فولاد خوزستان تسلیت می‌گویم یکی از هواداران خوب تیم امروز درگذشت. روند خوبی در تمرینات در تعطیلات لیگ داشتیم. مصدومان تیم از بند آسیب دیدگی رها پیدا کرده بودند اما مقابل ایرانجوان بوشهر حذف شدیم. چیزی از ارزش بازیکنان ما کم نشده است.

وی افزود: تلاش کردیم تا با انجام کارهای روحی بازیکنان شکست مقابل ایرانجوان را فراموش کنند و در شرایطی خوب آماده بازی با سپاهان شوند. هر دو تیم جام حذفی را از دست دادند و تلاش می‌کنند تا شکست در این  جام را به فراموشی بسپارند. فردا کار سختی داریم.

سرمربی فولاد خوزستان در ادامه یادآور شد: از لحاظ پشتیبانی باید از هیأت مدیره و مدیریت باشگاه تشکر کنم آنها واقعا همه شرایط را برای تیم مهیا کردند. در بحث فنی مقابل ایرانجوان بوشهر با وجود اینکه به بازیکنان گفتیم مراقب ضد حملات باشند از این مسئله ضربه خوردیم. به لحاظ فوتبالی از حریف سرتر بودیم. شاید از لحاظ روانی با بازیکنان کم کار کردیم. در جام حذفی میزبان خیلی تحت فشار است و هر چه از بازی بگذرد حریف روحیه‌اش بالاتر می‌رود. باید از لحاظ روحی بیشتر کار می‌کردیم. از طرف دیگر ما سه هفته تعطیل بودیم اما حریفان لیگ یکی در شرایط بازی بودند. هشت تیم لیگ برتری حذف شدند. یک بخش این موضوع به این مسئله بر می‌گردد که‌ آنها در شرایط بازی بودند. تعطیلی مسابقات روی این مسئله تاثیر داشت.

وی در مورد اینکه آیا مربی خارجی دلیل موفقیت پرسپولیس در آسیا بوده یا اینکه فوتبال ایران پیشرفت کرده است، یادآور شد: امروز قصد داشتم صحبت‌هایم را با تبریک به فوتبال ایران   بابت صعود پرسپولیس شروع کنم اما با توجه به درگذشت هوادارمان سخت بود بخواهم تبریک بگویم. باید به همه ملت ایران این صعود را تبریک گفت چرا که این اتفاقات باعث رشد فوتبال می‌شود. مربیان خارجی می‌توانند به رشد فوتبال کمک کنند. آنها از کشوری می‌آیند که فوتبال حرفه‌ای تری‌ دارند. همه این مسائل یک طرف قرار دارد و در طرف مقابل اگر در یک مجموعه خوب بازیکنان خوبی در اختیار مربی خوبی قرار بگیرد نتیجه حاصل می‌شود. عکس این موضوع هم صدق می‌کند اگر مربی خوبی داشته باشید ولی  و تجهیزات  و امکانات خوبی در اختیار مربی قرار ندهید نمی‌توانید نتیجه لازم را کسب کنید. پیروزی پرسپولیس بیشتر به مدیریت باشگاه، هواداران و امکانات تیم باز می‌گردد. البته برانکو هم از مربیان خوب دنیاست که در سطح ملی و باشگاهی عملکرد خوبی داشته است.

پورموسوی در مورد ورزشگاه اختصاصی فولاد، عنوان کرد: طبق آخرین صحبت‌ها قرار بود در آبان‌ماه این ورزشگاه را تحویل دهند و فکر می‌کنم بتوانیم در نیم فصل دوم در این مکان بازی کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که مسیر رفت و آمده به ورزشگاه فولاد خوزستان بسیار دشوار است و چه راه حلی برای این مسئله دارند، تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهم کمک کنند. اتوبوسرانی و ... می‌توانند کمک کنند تا مردم به ورزشگاه بیایند. بدون شک برای فوتبال و مردم خوزستان ساخت این ورزشگاه بسیار مهم است. قبول دارم مسیر ورزشگاه بد است اما باید مسئولان و اتوبوسرانی کمک کنند تا مردم به ورزشگاه بیایند. ورزشگاه بدون هوادار فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین