اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۱۲۵
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: هیچ اولتیماتومی به کادر فنی تیم ما داده نشده است.
۱۷:۲۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  عباس آقایی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران اظهار داشت: فردا بازی بسیار مهمی داریم، این مهمترین بازی گسترش در ۶ هفته اخیر است و بسیار حساس است.

وی در مورد اینکه در چند هفته اخیر نفت تغییر و تحولات داشته و شناختی از این تیم دارید یا خیر، گفت: ما بازی‌های هفته‌های قبل نفت را دیده‌ایم اما در این تیم تغییر و تحولات زیادی انجام شده و بازیکنانی که قبلاً بازی می‌کرده‌اند اکنون کنار گذاشته شده‌اند و نمی‌دانیم فردا این تیم با چه ترکیبی بازی می‌کند، قطعاً در بازی فردا در اوایل مسابقه باید از حریف شناخت پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه گسترش فولاد در جام حذفی چه هدفی دارد، عنوان کرد: در فوتبال باید بازی به بازی صحبت کرد. ما در همه بازی‌ها باید تمام انرژی‌مان را بگذاریم تا نتیجه بگیریم. اکنون هم تیم ما ۷۰-۸۰ درصد تغییر داشته و فقط ۲ نفر از ۱۱ نفر فصل قبل در این تیم حضور دارند و برای رسیدن به هماهنگی به زمان نیاز داریم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد اینکه نصیرزاده مدیرعامل باشگاه عنوان کرده اولتیماتومی به سرمربی گسترش فولاد داده شده، گفت: من نمی‌دانم چه صحبتی در مدیریت و بحث کلان باشگاه انجام شده است اما هیچ جلسه و اولتیماتومی به ما داده نشده و هیچ جلسه‌ای در کار نبوده است اما اگر در مورد مسائل کلان و تغییر مربی من خبری ندارم و شاید بهتر باشد از خود مدیر باشگاه در این مورد سوال کنید.

آقایی در مورد اینکه به نظر ایشان حضور در رتبه شانزدهم جدول مناسب سترش است، گفت: ما هم از حضور در انتهای جدول ناراحتیم اما روز به روز بهتر خواهیم شد  همانطور که گفتم تیم ما تغییر و تحولات زیادی داشته است.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: صعود پرسپولیس را به تمام مردم ایران تبریک می‌گویم، پرسپولیسی‌ها بازی بسیار خوبی را انجام دادند و نشان دادند که در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و مدعی اول قهرمانی هستند. پرسپولیس تا فینال می‌تواند حضور داشته باشد اما فینال آسیا شرایط خودش را دارد، من حضور پرسپولیس در جمع ۴ تیم برتر آسیا را تبریک می‌گویم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد اینکه گسترش می‌تواند از این شرایط خارج شود، گفت: ما تغییرات زیادی در تیم داشته‌ایم و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم و تلاش می‌کنیم از این شرایط بیرون بیاییم. 

دستیار لوکابوناچیچ در مورد اینکه این مربی با بازیکنان انس گرفته، گفت: وقتی لوکابوناچیچ را از نزدیک بشناسید می‌فهمید که او انسان فوق‌العاده خوبی است و دانش مربیگری‌اش بی‌نظیر است. او رابطه خوبی با بازیکنان در تمرینات دارد شاید بازیکنان نتوانسته‌اند خواسته‌هایش را در زمین عملی کنند. من یک سال شاگرد بوناچیچ بوده‌ام و برایش بازی می‌کردم، او آدم صاف و صادقی است.

وی در مورد اینکه اگر بوناچیچ فردا نتیجه نگیرد باز هم روی نیمکت گسترش خواهد نشست، گفت: من از این موضوع بی‌اطلاعم و نمی‌دانم اما امیدوارم که موفق شویم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری