اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۱۰۵
باشگاه الهلال عربستان حریف پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب مهاجم تیم ملی اسپانیا و باشگاه چلسی انگلستان است.
۱۴:۱۴ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال الهلال عربستان رقیب تیم پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال تقویت هرچه بیشتر خود است و به همین دلیل مذاکرات خود را با دیگو کاستا مهاجم تیم ملی اسپانیا و بازیکن سابق تیم چلسی آغاز کرده‌اند تا بتوانند از حضور این بازیکن مقابل نماینده ایران استفاده کنند. مذاکرات برای جذب این بازیکن ۲۸ ساله آغاز شده و طبق گزارشات توافقات اولیه‌ای هم با مدیر برنامه این بازیکن اسپانیایی به دست آمده است.

این مذاکرات از زمانی جدی شد که مقامات باشگاه چلسی دیگو کاستا را از این تیم کنار گذاشتند و به او اجازه دادند تا در بازار نقل و انتقالات حاضر شود.

قیمت این بازیکن رقمی در حدود ۶۰ میلیون یورو تخمین زده شده است و این رقمی است که به اتلتیکومادرید که خواهان کاستا است داده شده اما این تیم اسپانیایی فعلاً از حضور در نقل و انتقالات محروم است و تا ماه ژانویه باید منتظر پشت سر گذاشتن دوران محرومیت باشد.

دیلی‌میل در این خصوص گزارش داده که باشگاه الهلال عربستان می‌تواند در این نقل و انتقالات سهمی داشته باشد چرا که این باشگاه عربستانی به دنبال حضور کوتاه مدت کاستا تا ژانویه است و او می‌تواند به این تیم عربستانی برود چرا که کاستا برای پیوستن به اتلتیکومادرید باید تا ماه ژانویه منتظر بماند و طبق این گزارش حضور کاستا در الهلال می‌تواند بخشی از حضور او در اتلتیکومادرید اسپانیا باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین