اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۰۹۵
فدراسیون فوتبال روز گذشته با ارسال آخرین نامه به باشگاه‌های لیگ برتری هشدار داد تا هرچه سریع‌تر تکلیف توافق با طلبکارانشان را مشخص کنند.
۱۵:۰۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال این روزها به دلیل اقدامات برای جمع‌آوری مدارک باشگاه‌های لیگ برتری جهت ارسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا و در راستای صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه‌ها، روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد، از همین رو روز گذشته نامه‌ای به تمامی باشگاه‌های لیگ برتری ارسال و آخرین هشدار به آنها برای تحویل مدارک جهت صدور مجوز پروانه حرفه‌ای باشگاه‌داری ارائه شد.

در این نامه ۴ بند تنظیم شده که متن آن به‌شرح زیر است:

۱- درصورتی‌که باشگاه‌ها با طلبکاران و طرف مقابلشان توافق کردند، ارائه اصل نامه به فدراسیون فوتبال الزامی است.

۲- درصورتی‌که نامه‌ توافق آماده شده باشد علاوه‌بر نسخه اصلی، نسخه ترجمه‌شده به زبان انگلیسی نیز باید در اختیار فدراسیون قرار بگیرد.

۳- مدارک و مستندات باشگاه‌ها به همان صورت توسط فدراسیون به AFC تحویل داده خواهد شد و مسئولیت نواقص مدارک و صحت و سقم آن بر عهده باشگاه‌ها خواهد بود.

۴- درصورتی‌که باشگاه‌ها پاسخی به فدراسیون فوتبال ارائه نکنند، عیناً این موضوع به کنفدراسیون فوتبال آسیا منتقل خواهد شد و کلیه مسئولیت آن به عهده باشگاه‌ها است.

به گزارش فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز پروانه حرفه‌ای‌ برای باشگاه‌ها ضرب‌الاجلی تعیین کرده تا تکلیف بدهی آنها به اشخاص و شرکت‌های مختلف مشخص شود و در غیر این صورت و در اولین اقدام باشگاه‌های بدهکار دارای نواقص مدرک از لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده کنار گذاشته خواهند شد.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین