اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۰۷۸
بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت:. بازی سختی مقابل پدیده داریم، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با امتیاز از میدان خارج شویم، به هر حال دو تیم برای رسیدن به بالای جدول می‌جنگند.
۱۳:۲۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا اسدی در گفت‌وگویی، در خصوص بازی مقابل تیم پدیده مشهد اظهار داشت: پدیده با بازیکنان خوب و کادرفنی که دارند تیم خوبی است. مقابل استقلال و سپاهان  بازی‌های خوبی انجام دادند و در جدول جایگاه مناسبی دارند. بازی سختی داریم، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با امتیاز از میدان خارج شویم، به هر حال دو تیم برای رسیدن به بالای جدول می‌جنگند، چون امتیاز کمی نسبت به صدر جدول داریم، امیدوارم بتوانیم با ۳ امتیاز از میدان خارج شویم و به صدر جدول نزدیک شویم.

وی در ادامه افزود: متأسفانه دو بازی آخر خود را واگذار کردیم،  مقابل تراکتورسازی و اکسین خیلی خوب بازی کردیم اما بدشانسی زیادی آوردیم و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و به گل برسیم. همین باعث شد که تمرکزمان را در زمین از دست بدهیم، با وجود فشارهای زیادی که روی دروازه حریفان آوردیم اما بدشانسی گریبانگیرمان شد و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به نحو احسن استفاده کنیم و به گل برسیم، حتی در بازی با اکسین توپ و زمین دست ما بود اما  آنها از دو موقعیتی که داشتند نهایت استفاده را بردند و توانستند پیروز شوند. ما تیم بسیار خوبی هستیم، بازیکنان جوان و همچنین کادر فنی خوبی دراختیار داریم. امیدوار هستم که مثل هفته‌های اول به روند خوب خودمان برسیم و ادامه بدهیم تا بتوانیم در کورس قهرمانی حضور داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: متأسفانه جام حذفی را از دست دادیم، اما تمرکزمان روی لیگ است، سه بازی سخت پیش رو داریم، مقابل پدیده مشهد، ذوب‌آهن اصفهان و پارس جنوبی جم. همه  این تیم‌ها در لیگ خوب هستند و تیم‌هایی هستند که می‌توانند برای ما حریفان سختی باشند، اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم، چیزی برای از دست دادن نداریم.

بازیکن تیم فوتبال سایپای تهران در پایان افزود: خدا را شکر در تیمی حضور داریم که کاملاً حرفه‌ای، مجموعه بسیار قوی‌ای داریم، در حال حاضر بخشی از درصدهایمان را گرفته‌ایم، باشگاه تعهداتی داده که متأسفانه بخشی از آن عملی نشده و قرار است تا هفته آینده این تعهدات عملی شود. امیدوارم تا آخر همینطور باشد تا بتوانیم سهمیه لیگ آسیا  را بگیریم و همینطور مدعی قهرمانی باشیم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری