اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۰۶۳
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از دعوت از 15 نفر به مرحله سوم اردوی تیم ملی خبر داد.
۱۱:۴۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اعلام این خبر گفت: مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی با حضور ۱۸ نفر از ۱۷ شهریورماه در اصفهان آغاز شده و تا ۲۷ شهریورماه ادامه دارد. در این اردو متاسفانه 2 بازیکن به دلیل مشکلات شخصی نتوانستند در تیم حاضر باشند که در اردوی بعدی تیم ملی حضور پیدا خواهند کرد.

محمد دستیار به رقابت دوستانه شاگردانش با تیم اصفهان اشاره کرد و افزود: تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود. یک بازی دوستانه نیز با تیم استان اصفهان انجام دادیم تا بتوانیم ترکیب اصلی تیم را انتخاب کنیم. در این بازی ترکیب اصلی را شناسایی کردیم و در مرحله بعدی ۱۵ نفر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند. این اردو نیز از ۱۱ تا ۱۸ مهرماه برگزار می‌شود.

تورنمنت بسکتبال با ویلچر آسیا و اقیانوسیه، انتخابی مسابقات قهرمانی جهان آلمان، از ۲۹ مهر ماه تا ۷ آبان ماه سال جاری به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

وی هدف تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه را کسب سهمیه جهانی دانست و تصریح کرد: هدف ما در این مسابقات کسب قهرمانی نیست، چون چهار ورزشکار در اردو حاضر نشدند و طبیعتا تیم ما نوپا و جوان است و فرصت زیادی برای تمرین نداشتیم تا به جایی برسیم که تیم استرالیا و ژاپن که بازی تدارکاتی انجام می دهند را با اقتدار شکست دهیم.

دستیار ادامه داد: 4 تیم اول این مسابقات سهمیه رقابت‌های جهانی را کسب می‌کنند و هدف اول ما کسب سهمیه رقابت‌های جهانی است، چون اهمیت زیادی دارد. در مرحله بعد نیز تلاش می‌کنیم تیم ملی روی سکو بایستد. یکی دیگر از اهدافمان این است که چند نفر از بازیکنانی که در لیگ باشگاهی بازی می‌کنند، کلاسبندی بین‌المللی بگیرند تا مسئولان انجمن و ما برای انتخاب ورزشکاران مشکلی نداشته باشیم؛ درحقیقت تیم ملی پوست اندازی می‌کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری