اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۰۲۸
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس را تنها نگذاشتند و حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند.
۰۳:۵۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| علی‌اکبر طاهری بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان درمورد این مسابقه گفت: بازی بسیار خوبی بود این نتیجه با تلاش کادر فنی، بازیکنان و همه مسئولان و زحمت‌کشان کنار تیم مثل کادر پزشکی، تدارکات و ... بدست آمد. هواداران تیم را تنها نگذاشتند و توانستیم الاهلی را شکست دهیم. با همین حمایت می‌توانیم وارد مرحله نیمه نهایی شویم و الهلال را شکست دهیم و به فینال برسیم.

وی افزود: موفقیتی که بدست آمده کار ساده‌ای نبوده، شرایط بسیار سختی داشتیم، واقعا فشار مادی بسیار زیاد است و پرونده‌هایی که بود حساب باشگاه را دچار مشکل کرد. وضعیت خوبی نداریم و عزیزان همه باید کمک کنند.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه یادآور شد: عزیزان همه باید کمک کنند چرا که ما سفیر ایران در آسیا هستیم. همانطور که تیم ملی راهی جام جهانی شده است و نماینده خوبی برای فوتبال ایران است ما هم در آسیا این عملکرد خوب را داریم. در بازی رفت مسابقه دو بر صفر باخته را با تساوی عوض کردیم و در این مسابقه در شرایطی که 10 نفره بودیم و با نتیجه یک بر یک حذف می‌شدیم توانستیم سه بر یک حریفمان را شکست دهیم. بدون شک با این هواداران می‌توانیم موفقیت‌های بیشتری بدست بیاوریم. رسانه‌ها هم باید کمک کنند و نقش هدایتگری داشته باشند. این تیم مردمی و در اختیار دولت است،‌ باید از مسائل جاری خارج شود و کارش را پیش بببرد. موفقیتی که بدست آمده حاصل دو سال برنامه‌ریزی است که کار به اینجا رسیده ما باید در سال‌های بعد هم مدعی قهرمانی باشیم. می‌توانیم هر سال این ادعا را داشته باشیم که جامی را به هواداران هدیه دهیم.

طاهری در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود الهلال ابوظبی را برای میزبانی انتهخاب کرده و بار دیگر پرسپولیس در مسقط میزبان است و آیا نمی‌توانستند مکان دیگری را انتخاب کنند اظهار داشت: حضور در کشور ثالث بستگی به عوامل مختلفی دارد. ما هماهنگی داخلی را انجام‌ می‌دهیم و کشور ثالث هم باید اجازه بازی کردن را بدهد. در امارات این همکاری با ما نمی‌شود و حتی زمانی که در باشگاه ایرانیان اردو داشتیم ورزشگاه دیگری را برای مسابقه به ما نمی‌دادند. نمی‌توانیم امارات و شهر دبی که برای ما خیلی بهتر است را انتخاب کنیم. ما به ناچار مسقط را معرفی کردیم.

وی در رابطه با اینکه چرا قطر که با عربستلن مشکل دارند را انتخاب نکرده‌اند در آن زمان که اختلافات بالا هم گرفته بود اقدامات لازم هم شد اما این اتفاقات صورت نگرفت حتی ما تیمی را به کشورها شمالی ایران اعزام کردیم اما متاسفانه آنها جواب نداند و به دلیل مسابقاتی که داشتند از این مساله استقبال نکردند. حتی برخی کشورها را معرفی کردیم که از لحاظ امنیتی مورد قبول قرار نگرفت. ما سعی و تلاشمان را کردیم اما نتوانستیم این مساله را به نتیجه برسانیم. در مسابقه امروز بیش از 400 نفر ایرانی از کشورمان به اینجا آمدند. کانون هواداران زحمت کشید و توری به راه انداخت و هواداران با دو کلاس مختلف اعزام شدند و خیلی‌ها هم انفرادی آمدند. معاونت اقتصادی باشگاه هم تلاشش را کرد و بلیت ها را هم به خوبی در اختیار گذاشت. فکر می‌کنم در تلویزیون هم مشخص بود. هواداران پرسپولیس 5-4 برابر الاهلی بودند که این مساله جای تقدیر دارد و باید از آن قدردانی کرد که در این گرما تیم خود را تنها نگذاشتند.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد اینکه آیا با وجود محرومیت کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی شرایط بازی پیدا می‌کند گفت: درمورد بحث سربازی نوراللهی یک موضوع به لیگ داخلی ایران بازمی‌گردد ما انتظار داشتیم هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد تا این بازیکن را از ابتدا داشته باشیم اما محدودیت‌هایی که وجود داشت مانع از این  اتفاق شد. برای حضور در آسیا تدابیری اندیشیده شده که در چند روز آینده این خبر خوش را به هواداران می‌دهیم.

وی درمورد بازی نیمه نهایی  پرسپولیس مقابل الهلال و اینکه آیا تدبیری برای هواداران اندیشیده شده است گفت: باید تمهیدات لازم با بیندیشیم و از شرایطی که موجود است بهترین بهره را ببریم. اگر بازی‌ها در ایران بود شرایط بسیار بهتر بود. ما برای روادید امارات هم با مشکل روبرو بودیم و حتی نگرانی زیادی در مورد اعضای تیم وجود داشت که خدا را شکر با کمک یکی از هواداران این مساله را حل کردیم. آژانس‌ها می‌توانند در این راستا کمک حال باشگاه باشند. هر دوره که بازی‌ها برگزار می‌شد تجربه‌مان بیشتر می‌شود. باید تمرینات لازم را بیندیشیم و با تعداد بالا به استقبال این مسابقات برویم. البته بحث حمل و نقل و اسکان هم مشکلات خودش را دارد که باشگاه با تمام توان  این مساله را دنبال می‌کند.

طاهری در پایان عنوان کرد: بعد از بازی به رختکن رفتم و به بچه‌ها گفتم ما قدردان تلاشتان هستیم و پاداش مناسبی در نظر می‌گیریم که می‌دانیم هر کاری کنیم نمی‌توانیم این شادی که در مردم بوجود آوردند را جبران کنیم. الان یک کشور شاد است. مسئولان باید از پرسپولیس حمایت کنند تا کمی از مشکلات کاسته شود. مسئولان باید از پرسپولیس حمایت کنند. ما از لحاظ مالی بشدت دچار مشکل هستیم و توانستیم بسیاری از این مشکلات را به خوبی کنترل کنیم. باید به باشگاه نگاه خاص و ویژه‌ای شود و می‌دانیم با کمک و حمایتی که از سمت هواداران و مسئولان انجام می‌شود این بحران‌ها به راحتی انجام می‌شود. این موفقیت‌ها اول با عنایت خدا، لطف هواداران و تلاش بچه‌ها بدست آمده و امیدواریم تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین