اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۹۹۱
با اعلام مدير عامل باشگاه نساجي مازندران پاداش ٣ پيروزي متوالي به كادر فني و بازيكنان اين تيم پرداخت خواهد شد.
۲۰:۲۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران ،علی امیری مدیر عامل باشگاه امروز با حضور در محل تمرین تیم نساجی ضمن تشکر از زحمات کادر فنی و بازیکنان در هفته های اخیر گفت: با موافقت مالک باشگاه اقای صنیعی فر پاداش ٣ پیروزی متوالی به کادر فنی و بازیکنان پرداخت خواهد شد.این اقدام در راستای تلاش های بازیکنان و کادر فنی و اینکه آنها بدانند مدیریت باشگاه زحماتشان را مد نظر قرار میدهد صورت خواهد گرفت.
تیم فوتبال نساجی در ٣ دیدار اخیر مقابل آلومینیوم اراک،خونه به خونه بابل و پارس جم جنوبی به پیروزی رسیده است ضمن اینکه این تیم در ٥ بازی اخیر خود تنها یک گل دریافت کرده است. علی آذری عضو جدید کادرفنی نساجی مازندران
علی آذری بازیکن سابق تیم های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشورمان به عنوان عضو جدید به کادرفنی نساجی مازندران اضافه شد تا در کنار سایر مربیان زیر نظر مهدی پاشازاده به فعالیت بپردازد.
مراسم معارفه علی آذری عصر امروز در محل تمرین نساجی چی ها در حضور علی امیری مدیرعامل و سایر اعضای تیم برگزار شد.
گفتنی است علی آذری سابقه بازی در تیم های باشگاهی کشاورز، پاس، تراکتورسازی، ذوب آهن، مس کرمان، شموشک نوشهر و استیل آذین را در کارنامه داشته و فصل گذشته نیز به عنوان مربی در نساجی مازندران مشغول کار بود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری