اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۹۶۴
ستاره تاز‌ه‌وارد چلسی از حضور در استمفوردبریج خوشحال است چرا که می‌تواند رویای قهرمانی اروپا با آبی‌پوشان را تحقق ببخشد.
۱۸:۴۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| تیموئه باکایوکو تابستان امسال در ازای ۴۰ میلیون پوند به چلسی پیوست.او فصل قبل با تیم موناکو تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان پیش آمد.وی از این که در استمفوردبریج حاضر است و برای تیم تحت امر آنتونیو کونته بازی می‌کند،‌خوشحال است.

همینطور خوشحال از این که همراه با تیم قهرمان فصل گذشته می‌تواند به رویای کسب مقام نخست اروپا نزدیک شود.

وی در مصاحبه‌ای با روزنامه ایویینگ استاندارد،‌چاپ لندن در مورد لیگ قهرمانان صحبت کرده است:اگر قرار باشد لیگ برتر را با لیگ قهرمانان مقایسه کرده و یکی را برگزینم، من لیگ قهرمانان را انتخاب می‌کنم.چون سخت‌ترین پیکارهای باشگاهی قاره است.در این جام کسب برد،‌به هیچ‌وجه راحت نیست.شما باید همیشه صددرصد آماده باشید تا بتوانید شانس برد کسب کنید.

ستاره تکنیکی ادامه داد:در لیگ برتر وقتی در تیمی مثل چلسی حضور دارید، می‌توانید تقریبا همیشه شانس کسب قهرمانی به دست آورید.پس باز تکرار می‌کنم که لیگ قهرمانان را بر‌می‌گزینم چون قهرمانی این مسابقات را ترجیح می‌دهم.

باکایوکو همچنین در مورد این نظریه توضیح داد:لیگ قهرمانان به شما به عنوان بازیکن، احساس متفاوتی می‌دهد.بالاترین سطح از مسابقات باشگاهی جهان است و البته همیشه رویای‌ام حضور در آن و کسب مقام نخست بوده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری