اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۹۱۲
به باور سرمربی اسبق «مانشافت» نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا می‌تواند عنوان نخست لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.
۱۴:۳۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| در شرایطی که فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می‌شود، تحلیل‌های از سوی کارشناسان و همینطور رسانه‌ها در مورد تیم‌های که بخت قهرمانی دارند، در چند روز گذشته مطرح شده است.

از این رو در کنار تیم‌های اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا که در ۴ سال اخیر عناوین قهرمانی را از آن خود کرده‌اند، حتی از ۵ تیم قدرتمند انگلیسی یعنی‌ چلسی، لیورپول، تاتنهام،‌ منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز به عنوان مدعی درجه یک قهرمانی بازی‌ها نام برده می‌شود.

با این حال چهره‌های هستند که به قدرت و توانایی دیگر تیم‌ها در این جام اعتقاد دارند.

به عنوان نمونه «برتی فوگتس»، مدافع، کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی آلمان به توانمندی تیم تاز‌ه‌وارد آر.ب لایپزیگ، نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا باوردارد.

البته پیشکسوت ژرمن‌ها دلایل خاص خودش را دارد.وی در یادداشتی که برای یکی از سایت‌های کشورش نوشته،‌نظرش را بیان کرده است:از نظر من، لایپزیگ، مدعی پنهان لیگ قهرمانان اروپا است.مشخص است که آنها تیمی با تجربه نیستند.اما خود همین نکته،‌به نظر من می‌تواند برگ برنده‌ برای لایپزیگ باشد.

وی که از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۸ سکان هدایت تیم کشورش را در اختیارداشت، ادامه داد:آنها به مالکیت توپ بها نمی‌دهند و این که ۸۰ درصد بازی، صاحب توپ باشند،‌مهم نیست.بلکه دنبال این هستند که تا جایی که امکان دارد، خود را سریع به نیمه حریف برسانند و تا آنجا که مقدور است، سریع از دفاع به حمله بروند.طرح بازی آنها، اینگونه است. روشی که از نظر من، پیشرفته است و لایپزیگی ها هم آن را با بازیکنان درجه یکی که دارند، خوب بازی می‌کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری