اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۸۲۹
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:‌ طلای آسیا برای ما کم است و مردم از ما قهرمانی جهان می‌خواهند.
۲۲:۲۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| فرهاد توکلی در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به بازی‌های آسیایی گفت: ما در جهان سوم شده‌ایم و مسابقات آسیایی برای ما کوچک است. برگزاری چنین مراسم‌هایی به ما روحیه و انرژی می‌دهد.

وی در مورد زمان اردوهای تیم ملی گفت: درگیر مسابقات لیگ بودیم و فقط شنبه تا دوشنبه در اختیار تیم ملی قرار داشتیم و شش هفته چنین اردوهایی ادامه داشت. 

توکلی در مورد گروه‌ آسیایی تیم ملی گفت: به جز تایلند و ژاپن که مقابل ما خوب بازی می‌کنند سایر تیم‌ها برای کمتر گل خوردن برابر ایران بازی می‌کنند بازی دفاعی ارائه می‌دهد. هایئتی و جزایر سلیمان هم به این دور از مسابقات اضافه شدند که تیم‌های ناشناخته‌ای هستند. با این حال در مرحله گروهی ما کار راحتی داریم و تمرکز ما بر بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال است انتظارات مردم از ما زیاد است و این وظیفه ما را سنگین تر می‌کند. طلای آسیا برای ما کم است و از ما مقام قهرمانی در جهان را می‌خواهند.

وی در مورد پاداش سومی جهان در فوتسال گفت: متأسفانه از قول کفاشیان، تاج و فدراسیون یک سال گذشته است اما هنوز پاداشی به ما داده نشده این پاداش پول قابل توجهی نیست اما پرداخت چنین پاداشی باعث می‌شود بازیکنان متوجه شوند که ارزشمند هستند. البته ما پاداشی از وزارت ورزش گرفته‌ایم اما هنوز فدراسیون فوتبال به ما پاداشی پرداخت نکرده است. 

توکلی در مورد مراسم برترین‌های فوتسال گفت: این مراسم شکل خوبی نداشت و اگر از شمس، ناظم‌الشریعه و خیلی دیگر از دوستان بپرسید می‌گویند که مراسم خوب نبوده است. نباید در انتخاب برترین‌ها سلیقه‌ای عمل شود. باید قبل از مراسم شور و رأی‌گیری برگزار می‌شد. اینکه برخی دوستان به خاطر رابطه با هیأت رئیسه یا کمیته‌ای که انتخاب کننده نفرات بودند ارتباط داشتند در برترین‌ها قرار بگیرند البته برخی دوستان هم لایق بودند.

وی در مورد اینکه فقط یک سکه به برترین‌های فوتسال داده شده، گفت: فوتسالی‌ها به دریافت پاداش کم عادت کردند ما سعی می‌کنیم زیاد در موردش حرف نزنیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری