اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۷۸۸
مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز از سینا عشوری بابت پنهان‌کاری در مصدومیتی که با آن مواجه شده، ناراحت هستند و این در حالی است که این بازیکن مصدومیتش را پنهان کرده است.
۱۸:۰۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| سینا عشوری هافبک تراکتورسازی که در یک سال اخیر از میادین فوتبال دور بوده، هفته گذشته در تهران مینیسک پایش را جراحی کرد. این در حالی است که او روز گذشته در مصاحبه با تسنیم اعلام کرد که از 10روز دیگر در تمرینات تراکتورسازی شرکت خواهد کرد، این در حالی است که عشوری با این جراحی 3ماه دیگر به میادین فوتبال باز خواهد گشت.

عشوری تصمیم گرفته که بحث مصدومیت و مدت زمان دوری‌اش از میادین فوتبال را پنهان کندو حتی از مسئولان تراکتورسازی خواسته این موضوع را اعلام نکنند. همین موضوع باعث شده که مسئولان تراکتورسازی از رفتار او ناراضی و ناراحت باشند.

مشخص نیست چرا عشوری می‌خواهد مصدومیتش را پنهان کند و اینکه او با چه هدفی این کار را انجام داده روشن نیست. عشوری شاید نگران این است که هواداران تراکتورسازی به دلیل مصدومیت‌هایش علیه او موضع بگیرند. مطمئنا این رفتار غیرحرفه‌ای از بازیکنی که در سطح حرفه‌ای بازی می‌کند بعید و غیر قابل قبول است.

این در حالی است که باشگاه تراکتورسازی هم موضع روشنی در مورد مصدومیت این بازیکن نداشته که در نوع خودش عجیب است.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین