اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۷۸۱
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: وقتی یک تیم لیگ برتری مقابل تیم لیگ دسته اولی شکست بخورد مطمئنا حالتی پیش می‌‌آید که متفاوت از باخت مقابل تیم لیگ برتری است.
۱۷:۲۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| عبدالمهدی زهره‌بخش در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت فولاد خوزستان،‌گفت: بعد از بازی مقابل ایرانجوان بوشهر اعضای تیم تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

وی در مورد اینکه بازیکنان این تیم از انجام مصاحبه خودداری می‌کنند و دلیل این مسئله را ممنوع المصاحبه شدن بیان کردند، اظهار داشت: روز بعد از بازی سیروس پورموسوی از بازیکنان درخواست کرد با توجه به شرایط تیم فعلا صحبتی انجام ندهند تا کمی زمان بگذرد و تیم به آرامش برسد. بحث ممنوعیتی نبوده است.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه به نظر می‌رسد وضعیت فولاد خوب نیست، عنوان کرد: باخت همین است. وقتی یک تیم لیگ برتری مقابل تیم لیگ دسته اولی شکست بخورد مطمئنا حالتی پیش می‌‌آید که متفاوت از باخت مقابل تیم لیگ برتری است. به هر حال ما در کارمان مصمم هستیم و به امید خدا این نتیجه را جبران می‌کنیم.

زهره‌بخش در رابطه با اینکه آیا جریمه‌ای باشگاه در نظر گرفته است، تصریح کرد: خیر چیزی اعلام نشده است. به هر حال جام حذفی جام شگفتی‌ها است. همه تیم‌ها با قدرت ظاهر می‌شوند.

وی در مورد دیدار هفته ششم تیمش مقابل سپاهان، یادآور شد: بازی سختی در پیش داریم. دوست داریم در این مسابقه برنده شویم. در این بازی میزبان هستیم و با حضور هواداران می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.امیدوارم بار دیگر از این بازی پیروزی‌هایمان آغاز شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری