اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۷۷۰
اسپانیایی‌ها هر چند در لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشیده‌اند اما از سوی رقبای انگلیسی و فرانسوی در فصل جدید به شدت تهدید می‌شوند.
۱۶:۲۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| فرداشب سوت آغاز مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به صدا درمی‌آید. با انجام ۸ بازی از گروه‌های یک تا ۴، اولین سری از پیکارهای پرطرفدارترین پیکارهای قاره سبز و جهان صورت می‌گیرد.به بهانه شروع این بازی‌ها، آنچه در وهله نخست می‌توان گفت، درخشش اسپانیایی‌ها در سال‌های اخیر در این جام بوده است.به گزارش تایمز هندوستان، تیم‌ رئال مادرید در ۳ از ۴ فصل اخیر(۲۰۱۴،۲۰۱۶، ۲۰۱۷) توانسته قهرمانی مسابقات را از آن خودکند.بارسلونا و اتلتیکومادرید نیز همواره در حد و اندازه مدعی در سال‌های سپری‌شده ظاهر شده‌اند.بارسا حتی در سال ۲۰۱۵ نیز مقام نخست این جام را مال خود کرد است.

البته در فصل جدید مسابقات،‌این احتمال هست که تغییری در عرصه درخشش تیم‌های اسپانیایی و یکه‌تازی‌ آنها رخ دهد.

چرا که انگلیس با ۵ نماینده، به نظر می‌رسد نمایندگان قدرتمند و البته مدعی روانه بازی‌ها کرده است.

چلسی، منچستریونایتد، منچسترسیتی، تاتنهام هاتسپرز و لیورپول مصمم هستند تا در کنار رقابت فشرده‌ای که در لیگ جزیره با هم برسر کسب مقام نخست دارند، در لیگ قهرمانان نیز فراتر از سایرین ظاهر شده خود را به ایستگاه پایانی برسانند.

همینطور پاری‌سن‌ژرمن فرانسه که با ۲۲۲ میلیون پوند، نیمار را از بارسا شکار کرد و گران‌ترین نقل وانتقال دنیای دنیای فوتبال را رقم زد، نیز برای شکار جام، نقشه‌ کشیده است.

البته جدا از تهدیدات تیم‌های انگلیسی و فرانسوی، به نظر می‌رسد بایرن مونیخ و بورسیادورتموند، به عنوان ۲ حریف قدرتمند آلمانی نیز در حد و اندازه مدعی در این پیکارهای مهیج حاضر شوند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری