اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۷۶۶
در حالی که علی کریمی باید ۲ روز دیگر رودرروی اصحاب رسانه‌ها در نشست خبری قبل از بازی با گسترش‌فولاد قرار بگیرد اما هنوز مدیر رسانه‌ای این باشگاه انتخاب نشده است.
۱۶:۰۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| با تغییر مالکیت باشگاه نفت تهران، گویا بلاتکلیفی و سردرگمی این باشگاه تمام نشده و هنوز هم بعد از چند روزی که مالک جدید در این باشگاه مشغول به کار شده، هنوز خیلی از ابهامات این باشگاه بر طرف نشده است.

علی کریمی سرمربی جدید تیم نفت طلاییه قراردادش را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه ثبت کرد اما این اتفاق در اوج سکوت خبری انجام شد و این موضوع به این دلیل است که هنوز این تیم مدیر رسانه‌ای خود را نمی‌شناسد! در حالی که در زمان سرمربیگری درخشان رضا ریاضتی مدیر رسانه‌ای این باشگاه بود اما چند روز پیش از سوی مالک این باشگاه بیانیه‌ای صادر شد که در آن عنوان شده بود وی سمتی در این باشگاه ندارد و صحبت‌های او فقط نظرات شخصی‌ خود اوست!

در این شرایط این رسانه‌ها هستند که وضعیت خود را در این باشگاه بلاتکلیف می‌بینند و در حالی که کریمی باید روز چهارشنبه در نشست خبری رودرروی خبرنگاران قرار بگیرد اما هنوز مدیر رسانه‌ای نفت طلاییه مشخص نشده است. نه تنها مدیر رسانه‌ای بلکه مدیرعامل و سرپرست نفت طلاییه هم معلوم نیست چه کسانی هستند و در این بین سردرگمی رسانه‌ها بابت درج صحیح اخبار بیشتر از قبل شده است. هر چند که طبق اطلاعیه شرکت خریدار نفت، آنها مدعی شده‌اند که فقط اخباری که از سمت خودشان بیرون می‌آید صحیح است و اخبار دیگر رسانه‌ها صحت ندارد!

در این بین انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت طلاییه مشخص شود تا حداقل رسانه‌ها بدانند که در این باشگاه با چه کسی می‌توانند در ارتباط باشند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری