اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۷۶۵
سرمربی نفت طلاییه با بیان اینکه اکنون فقط به این تیم فکر می‌کند از پرسپولیس تمجید کرد و گفت که دوست دارد اگر چیزی حقش هست، به آن برسد.
۱۶:۰۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| علی کریمی در خصوص اینکه باید در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برابر پرسپولیس قرار بگیرد (دیداری که هنوز تاریخ آن از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است) اظهار داشت: جذابیتی که بازی با پرسپولیس برای من دارد، مانند سایر مسابقات است، اما جذابیت خاص آن دیدن دوباره هواداران این تیم در ورزشگاه خواهد بود و خاطرات گذشته برای من تداعی می‌شود. امیدوارم در مجموع بازی خوبی باشد و هر تیمی که حقش بود برنده شود. باز هم می‌گویم شاید بیشتر از خود بازی دیدن دوباره هواداران پرسپولیس برای من جذابیت دارد. قبلاً هم آنها را از نزدیک دیده‌ام، اما در دفعات قبلی خودم هوادار بودم و این بار خودم داخل کار هستم و به عنوان سرمربی نفت با هواداران پرسپولیس روبه‌رو می‌شوم.

سرمربی نفت طلاییه در خصوص شرایط خوب پرسپولیس و اینکه یکی از رویاهای او نشستن روی نیمکت این تیم است, تصریح کرد: من همیشه این «تِز» را داشتم که اگر قرار باشد به چیزی برسم؛ حقم باشد. اگر قرار باشد چیزی روی روابط و زد و بند اتفاق بیفتد, طبیعتاً مدت زیادی هم طول نمی‌کشد. مهم این است که اگر چیزی حقم باشد، رخ دهد. با این حال تمام تمرکزم در حال حاضر روی نفت است. اگر به زبان عامیانه بخواهم بگویم، پرسپولیس «در حال ترکاندن» است و حالا حالاها برانکو هم در این تیم هست. امیدوارم پرسپولیس با همین روند به کارش ادامه دهد و سال‌ها با همین قدرت در مسابقات حضور داشته باشد.

کریمی در خصوص اظهارات سامان قدوس بازیکن جدید تیم ملی ایران و شاغل در لیگ سوئد که گفته بود فیلم‌های بازی کریمی را از بچگی نگاه و از او الگو برداری می‌کرده به تسنیم گفت: او به من لطف دارد. امیدوارم قدوس که پس از مدت‌ها به کشور خودش آمده بازی‌های خوبی برای تیم ملی انجام دهد و مانند دژاگه و قوچان‌نژاد که جای خودشان را در دل مردم باز کردند، او هم عملکرد خوبی داشته باشد و به چیزی که در تیم ملی ایران دوست دارد، برسد.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین