اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۶۰۳
مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت:استعفایی از علی نظرمحمدی به دستم نرسیده است.
۱۵:۵۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| میرشهاب مومنی در گفت‌وگویی، در خصوص اینکه علی نظرمحمدی از سمت خودش استعفا کرده است، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و چیزی کتباً به من ارائه نشده است. اگر نظرمحمدی استعفا داده باید کتباً آن را به باشگاه ارائه کند.

وی در خصوص اینکه اگر نظرمحمدی امروز رسماً استعفای کتبی‌اش را به باشگاه بدهد تکلیف چه می‌شود، گفت: ما باید جلسه بگذاریم و با هیأت‌مدیره صحبت کنیم تا تکلیف روشن شود.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در پاسخ به این سؤال که آیا از روند تیمش رضایت داشت یا خیر، گفت: روند تیم ما خوب نبود و ما سه بازی ابتدایی را هم باختیم. از طرفی از جام حذفی کنار رفتیم که سپاهان، ذوب‌آهن، پدیده، پیکان و خیلی از تیم‌های دیگر هم از آن حذف شدند. نظر من این بود که نظرمحمدی به کارش ادامه بدهد ولی اگر قرار است بماند شرایط را باید تغییر بدهد. حالا هم از استعفای او مطلع نیستم و همان‌طور که گفتم چیزی به دستم نرسیده است.

مؤمنی در پاسخ به این سؤال که چرا مربیان سپیدرود مثل عشوری، روانخواه و حق‌شناس یکی یکی از تیم جدا می‌شوند، اظهار داشت: روانخواه از جمع ما جدا شده ولی هنوز استعفایی از او ندیدم و نمی‌دانم چرا به یکباره از تیم رفت. البته به من گفته شد که او مشکل خانوادگی دارد و فرزندانش در تهران حضور دارند اما به نظرم کار او غیرحرفه‌ای بود.

وی تأکید کرد: در هر صورت روانخواه با ما قرارداد داشت و نباید تمرینات را رها می‌کرد، ضمن آنکه ما در مورد روانخواه حتی به فدراسیون هم غیبت‌های او را اطلاع نداده و کاری انجام ندادیم اما توقع داشتیم او در تمرینات حاضر می‌شد یا مشکلش را می‌گفت.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در پایان تأکید کرد: البته روانخواه شخصیت بسیار خوبی دارد و من به شخصه به او احترام خاصی می‌گذارم و هنوز هم صحبتی با او انجام نداده‌ام و باید ببینیم وضعیت چه خواهد شد و چرا او از جمع ما جدا شده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری