اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۶۰۰
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: برخی جوّ تیم و شهر رشت را مسموم کردند، اما من مثل چسبیده‌های فوتبال این شهر نیستم و کنار می‌روم.
۱۵:۳۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| علی نظر محمدی در گفت‌وگویی در مورد استعفایش از سرمربی‌گری سپیدرود گفت: باید از همه کسانی که در ۳ سال گذشته از تیم سپیدرود و من حمایت کردند تشکر کنم، هوادارانی که عاشق سپیدرود بودند و هستند و همواره در بردها و باخت‌ها تیم سپیدرود را حمایت کردند. از تمام بازیکنانی که در ۳ فصل گذشته با تمام وجودشان برای موفقیت تیم تلاش کردند تشکر می‌کنم چه آنهایی که اکنون در تیم سپیدرود حضور دارند چه بازیکنانی که امروز دیگر در کنار ما نیستند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تصریح کرد: دوست دارم سپیدرود در لیگ برتر باقی بماند و فوتبال شهرم همواره در بالاترین سطح قرار بگیرد. من مثل چسبیده‌های فوتبال شهر رشت نیستم که می‌خواهند به هر قیمتی در تیم سپیدرود و فوتبال شهر رشت باقی بمانند. سال ۹۳ تیم داماشی را بستم که در لیگ برتر ماند. در ۳ فصل گذشته هم سپیدرود را بدون بودجه آنچنانی حفظ کردم، با تلاش خودم و همکارانم و بازیکنان سپیدرود و همچنین حمایت و همدلی که در استان گیلان به وجود آمد توانستیم سپیدرود را از لیگ ۲ به لیگ برتر برسانیم اما متاسفانه اکنون جو مسمومی توسط برخی از آدم‌ها در شهر رشت و سپیدرود رواج پیدا کرده من هم ترجیح دادم برای حفظ آرامش سپیدرود از این تیم بروم و هرگز کنار سپیدرود نباشم تا این تیم به آرامش و موفقیت برسد. از آقایان رهنما، دکتر افتخاری و علی بهارمست مدیر تیم که در ۳ سال گذشته عاشقانه کنار سپیدرود بودند و به من و تیم کمک کردند تشکر می‌کنم، دیگر قصد بازگشت به سپیدرود را ندارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. من سپیدرود را از لیگ دسته دوم به لیگ برتر آوردم و اکنون هم این تیم در لیگ برتر در خطر سقوط نیست و امیدوارم سپیدرود همیشه سربلند و موفق باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری